ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به قطعنامه احتمالی شورای حکام علیه ایران گفت: برخی کشور اعتبار آژانش را قربانی منافع خود نکنند.

واکنش وزارت خارجه به قطعنامه احتمالی شورای حکام علیه ایران

به گزارش اقتصادنیوز، سخنگوی وزارت امور خارجه به احتمال صدور قطعنامه در نشست آتی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به احتمال صدور قطعنامه در نشست آتی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ، در نشت خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: تا جایی که اطلاع داریم تا الان پیش نویس قطعنامه‌ای برای نشست ارائه نشده است. معتقدیم که هرگونه تکرار اقدام غیرسازنده مشابه اقدام غیرسازنده قبلی در آژانس مجدداً نتیجه غیرسازنده خواهد داشت.

وی افزود: امیدواریم برخی کشورها اعتبار آژانس را به عنوان سازمان فنی و تخصصی و غیرسیاسی قربانی دیدگاه‌ها و منافع سیاسی خود نکنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه امیدواریم مدیرکل آژانس نقش حرفه‌ای خود را در این زمینه ایفا کند و به حفظ اعتبار و جایگاه حرفه‌ای و تخصصی آژانس توجه بیشتری کند، تاکید کرد: ایران هرگونه اقدام و واکنش خود را در ارتباط با تحولات آتی متناسب با تحولی که در آژانس رخ خواهد داد تنظیم می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید