مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از افزایش ۱۲.۵ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های لرستان از پنجم تا هفدهم شهریور نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش ۱۲/۵ درصدی تردد در جاده‌های لرستان

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، مرتضی شیروانی اظهار کرد: از آغاز طرح اربعین حسینی تردد چهار میلیون و ۶۴۸هزار و ۲۰۳ وسیله نقلیه در محورهای لرستان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با چهار میلیون و ۱۴۵هزار و ۳۰۰ وسیله نقلیه ۱۲.۵ درصد رشد نشان می دهد.

وی گفت: بیشترین میزان تردد طی این مدت به ترتیب در محورهای سه راهی چالانچولان - خرم آباد، خرم اباد - پلدختر و سه راهی دورود - چالانچولان به ثبت رسیده است.

شیروانی با بیان اینکه بیشترین سرعت متوسط وسایل نقلیه در آزادراه خرم آباد - پل زال با ۹۸.۳ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است، گفت: پس از آن آزادراه خرم آباد-اراک با ۹۸ و آزادراه پل زال-خرم آباد با ۹۵ ثبت بیشترین سرعت را به خود اختصاص داده اند.

وی با اشاره به افزایش تردد در محورهای خروجی و ورودی استان اظهار داشت: تردد ۵۸هزار و ۷۱۲ وسیله نقلیه در محور سه راهی زانوگه_سیمره (به سمت ایلام) صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از ۱۰۴ درصد رشد برخوردار است؛ همچنین تردد در مسیر برگشت این محور نیز ۳۴هزار و ۸۲۲ وسیله نقلیه بوده که در مقایسه با سال قبل در همین مدت ۲۰درصد افزایش دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید