۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 55385348

ژاوی، سرمربی آبی اناری‌ها از فعالیت تیمش در فصل نقل و انتقالات تابستانی خوشحال و خشنود است اما از جدایی اوبامیانگ از بارسلونا ابراز ناراحتی کرد.

جدایی اوبامینگ ژاوی را غصه‌دار کرد

به گزارش سلام نو به نقل از اسپورت، بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی فعالیت زیادی داشت. آبی اناری‌ها هم بازیکنان زیادی را جذب کردند و هم چند بازیکن سرشناس از جمله اوبامیانگ را از دست دادند.

ژاوی درباره عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: خوشحالم که از این موضوع راحت شدم و دیگر دغدغه جذب بازیکن و یا جدایی آنها را ندارم. من از عملکرد تیم راضی هستم و تیم بسیار خوبی ساخته‌ایم که می‌تواند در هر جامی رقابت کند.

او ادامه داد: از همه بازیکنانی که از تیم جدا شدند تشکر می‌کنم. باید بگویم که از جدایی اوبامیانگ ناراحت شدم چرا که او فصل قبل کمک زیادی به ما کرد. از نظر من اوبامیانگ یک گنج و بازیکن خوب برای بارسلونا بود که تلاش زیادی برای موفقیت تیم کرد.

سرمربی آبی اناری‌ها درباره جذب هکتور بیرین و آلونسو در روز پایانی گفت: به صراحت بگویم که به دنبال تقویت هر دو بال خود بودیم و به همین خاطر آلونسو و بیرین را جذب کردیم. بیرین در سمت راست کمک زیادی به ما خواهد کرد. آلونسو هم تجربه زیادی دارد و یک بازیکن چند پسته است. خوشحالم که این دو بازیکن را به تیم خود اضافه کردیم.

شوک جدایی

او درباره نیمکت نشینی پیکه و یوردی آلبا گفت: من از آلبا خواستم که بماند چرا که او یک رهبر برای تیم ما است. او چه بازی کند و چه نکند به تیم کمک خواهد کرد. اصلا انتظار جدایی او را نداشتم. هر بازیکنی که آماده باشد بازی خواهد کرد و برای من سن و سال مهم نیست. اصلا از دست آلبا ناراحت نیستم و او هیچ مشکلی برای ما به وجود نیاورده است. تیم به آلبا نیاز دارد. درباره پیکه هم بگویم که او آرام است و به خوبی در حال تمرین کردن است. او در هفته اخیر بسیار خوب تمرین کرده است.

ژاوی در پایان درباره ناکامی در جذب برناردو سیلوا گفت: همه منتظر بودند که او بیاید اما این‌گونه نشد. فعلا که فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده است و نباید دیگر درباره آمدن و نیامدن بازیکنی صحبت شود. فصل نقل و انتقالات به پایان رسید و من احساس آزادی می کنم.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید