۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 55382150

هری کین، مهاجم تاتنهام در دیدار با ولورهمپتون، با گلزنی بیش‌ترین گل برای یک تیم در لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

 رکورد آگوئرو شکسته شد

به گزارش سلام نو به نقل از دیلی میرور، هری کین با گلزنی در دیدار مقابل ولورهمپتون، تاتنهام را به صدر جدول لیگ برتر رساند. او در این دیدار با گلزنی برای تیمش موفق شد شمار گل‌هایش را برای تاتنهام به ۱۸۵ گل برساند که بیش‌ترین گل برای یک تیم در تاریخ لیگ برتر است. رکورد قبلی در اختیار سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی پیشین بارسلونا بود که در منچسترسیتی توانسته بود ۱۸۴ گل در لیگ برتر به ثمر برساند.  

نیمه اول بازی نسبتا متعادلی بود اما پس از پایان وقت استراحت، تیم میزبان جلوتر رفت و این هری کین بود که توانست در این دیدار برای تیمش گلزنی کند. 

به گزارش Whoscored، بهترین بازیکن مسابقه هری کین نبود که امتیاز ۷.۲ گرفت بلکه بهترین بازیکن زمین روبن نوس از ولورهمپتون بود که امتیاز ۷.۳ را ثبت کرد.  

در هفته  بعد، ولوز برای کسب اولین برد خود در لیگ برتر مقابل نیوکاسل تلاش خواهد کرد و تاتنهام به مصاف ناتینگهام فارست تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر خواهد رفت.

سون هیونگ مین، مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی و هری کین مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس فصل گذشته روی هم ۴۱ گل به ثمر رساندند که بیش‌ترین گل در تاریخ لیگ برتر توسط یک زوج هجومی بود. بایرن مونیخ که روبرت لواندوفسکی را از دست داده است، ظاهراً در حال آماده کردن پیشنهادی برای جذب هری کین است. با این حال سران تاتنهام اصرار دارند که هری کین در شمال لندن بماند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید