سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران به رغم حمایت های قبلی خود از اسکوچیچ در تازه ترین مصاحبه خود درباره تیم ملی گفته است که بندی وجود دارد که می تواند از تیم ملی عمان جدا شود اما باید جریمه بدهد.

نظر متناقض برانکو درباره قبول نیمت تیم ملی طی یک شبانه روز

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، طی چند وقت گذشته، برانکو یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بوده اما او در تمام مصاحبه‌هایش، تاکید زیادی روی تعهدش به قراردادش با فدراسیون فوتبال عمان داشت و از طرف دیگر، به شکل ویژه‌ای از دراگان اسکوچیچ حمایت کرده بود.

او دیروز و در مصاحبه با روزنامه ایران‌ورزشی، درباره این موضوع گفته بود:" دو سال دیگر با تیم ملی عمان قرارداد دارم و تعامل فوق‌العاده‌ای هم میان ما وجود دارد. در این مدت هم هرگز با فدراسیون فوتبال ایران مذاکره نکردم و هرگونه خبری در این رابطه شایعه است. چون من به عمان تعهد دارم و می‌خواهم با این تیم به اهدافم برسم."

در چنین شرایطی، امروز مصاحبه‌ای از قول برانکو منتشر شده که کاملا در تضاد با صحبتهای قبلی او قرار دارد.

برانکو در مصاحبه با رسانه وکرنیجی – که خبرگزاری ایسنا آن را بازنشر کرده است - در پاسخ به احتمال حضور در هر تیمی حتی به عنوان مثال تیم ملی فوتبال ایران گفته است: "من مربی تیم ملی عمان هستم. در بهمن ماه قراردادم را برای دو سال دیگر یعنی تا سال ۲۰۲۴ تمدید کردم اما یک بند در قرارداد دارم که در صورت جدایی باید جریمه‌هایی به فدراسیون فوتبال عمان پرداخت کنم، بنابراین اگر پیشنهادی را بپذیرم، اگر جایی شرایط بهتری پیدا کنم، مشکلی برای جدایی از تیم ملی عمان ندارم."

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید