کیمیا علیزاده ورزشکار ایرانی، در پی اقدامی تصاویر همسرش را از صفحه اینستاگرامی خود پاک کرد که حواشی زیادی در خصوص جدایی او از همسرش ایجاد کرد.

جزئیات جدایی کیمیا علیزاده و همسرش + آخرین تصاویر کیمیا علیزاده و حامد معدنچی

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، کیمیا علیزاده یکی از معروف‌ترین ورزشکاران تاریخ ایران است. او به واسطه مدالی که در بازی‌های المپیک به دست آورد تبدیل شد به اولین زن تاریخ ورزش ایران که توانسته در المپیک کسب مدال کند.

 این موضوع تنها موردی نیست که کیمیا را بسیار مطرح کرده، چون او اندکی بعد از کسب مدال، از ایران مهاجرت و پناهنده آلمان شد. این اتفاق در حالی اتفاق افتاد که رسانه‌های اروپایی توجه زیادی به این مورد نشان داده و مهاجرت این ورزشکار ایرانی را برجسته کردند. رفتن کیمیا از ایران، اما چندان بدون و حرف وحیدث نبود؛ از همان روز نخست شایعه شد که او به خواست همسرش مهاجرت کرده و خودش چندان رغبتی نداشته است. این مورد، اما با واکنش کیمیا مواجه و این موضوع را تکذیب کرد.

با این حال در ایران، بسیاری از رسانه‌ها نقش همسر او را در مهاجرتش پررنگ توصیف کردند. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که حالا کیمیا به تازگی دو اقدام بحث‌برانگیز در اینستاگرام داشته که برایش شایعات مختلفی به همراه داشته است؛ اولین آن‌ها مربوط به انتشار پستی با لباس عروسی است که با متنی عجیب به ماجرای طلاق احتمالی‌اش دامن زده است. این طلاق احتمالی در یکی دو سایت ایرانی هم در چند روز گذشته بازتاب داشته است. مورد جدیدتر، ولی مربوط به پاک کردن تصاویر همسر سابق در اینستاگرام است. اقدامی که مباحث تازه‌ای به همراه داشته است. با وجود چنین موضوعاتی هنوز به طور رسمی خبری از کیمیا درباره شایعات رخ داده مطرح نشده است.

اخیرا علیزاده تصویری از خودش در لباس عروسی با متنی دردناک منتشر کرده که با واکنش های زیادی از سمت مخاطبینش روبه رو شده است.

جزئیات جدایی کیمیا علیزاده و همسرش + آخرین تصاویر کیمیا علیزاده و حامد معدنچی
پستی که شاهدی بر جدایی کیمیا علیزاده و همسرش

او در این متن نوشته:

توی زندگی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست..!
اینو تو نگاهی که به گذشته ی خودم انداختم فهمیدم
فهمیدم یه روزایی داشتم که خیلی سخت بود برام
اصلا فکر نمیکردم اون روزها تموم بشه اما شد...
فهمیدم یه روزایی داشتم پر از شادی که فکر میکردم دیگه تکرار نمیشه، اما بهترش تکرار شد...
یه روز آدمی اومد تو زندگیم که فکر نمیکردم بهتر از اون وجود داشته باشه اما با رفتنش ثابت کرد وجود داره اونم نه یکی، نه دوتا، بلکه به تعداد موهای سرم، آدم بهتر از اون وجود داره!
فهمیدم واسه یه چیزایی گریه کردم که حتی ارزش اخم کردن هم نداشت!!
فهمیدم هیچ چیز تو این دنیا همیشگی نیست
پس وقتی شادم باید از شادی لذت ببرم و وقتی غمی میاد، بدونم روزای قشنگ زیادی تو راه هست!

همسر سابقش ولی هنوز تصاویر او را از پیجش برنداشته است، هر چند به نظر می‌رسد حامد معدنچی چند ماهی است که صفحه اینستاگرام خود را به روز نکرده است.

کیمیا علیزاده طلاق گرفت؟ /  شوهرم را پشیمان می‌ کنم!
کیمیا علیزاده و حامد معدنچی

کیمیا علیزاده از شوهرش انتقام می‌گیرد؟

بعد از مهاجرت علیزاده چند باری شایعه‌هایی از اختلاف میان او و همسرش منتشر شد، اما این زوج جوان هر بار خبر اختلاف را تکذیب می‌کردند. اخیرا مصاحبه‌ای از کیمیا علیزاده در برخی از رسانه ها منتشر شده است که صحت آن مشخص نیست زیرا که گفته شده است بخشی از تماس او با یکی از بستگانش است. در این مصاحبه به نقل از کیمیا علیزاده گفته شده است: من در راهی رفته‌ام که دیگر بازگشت ندارد. چند ماه است که شوهرم مدام موضوع رفتن را مطرح می‌کرد و می‌گفت آینده حرفه‌ای من در خارج ایران درخشان‌تر است. او من رو ابزاری برای خودش می‌داند و با چند نفر در هلند و کانادا صحبت کرده تا برنامه‌ریزی فعالیت‌های ورزشی من و حمایت مالی ما را انجام بدهند. متن بیانیه من رو هم شوهرم به من داد تا منتشر کنم و می‌دانم کار افرادی است که می‌خواهند کارهای مهاجرت من را انجام دهند. اگر من نتوانم اینجا موفق شوم قطعاً متارکه می‌کنم و همه چیز را به مردم خواهم گفت. چون شوهرم من را مجبور به ترک ایران کرده و حالا می‌فهمم هدف از نزدیک شدن و ازدواج با من ساختن آینده‌ خودش بوده است! من نه اینکه الان پشیمان هستم ولی اگر نتوانم موفق شوم حتماً به‌جای پشیمانی خودم شوهرم را پشیمان می‌کنم.»

با این همه به نظر نمی‌رسد کیمیا علیزاده قصد بازگشت به ایران را داشته باشد. 

از فعالیت های اخیر کیمیا در فضای مجازی می توان حدس زد که او کماکان قصد دارد در آلمان بماند. با توجه به نقد های شدیدی که از عملکرد کیمیا در ورزش شده بود و همچنین حواشی های مجازی او عده ای از کارشناسان باور داشتند شاید او از مهاجرت پشیمان شده باشد. اما کیمیا در آخرین فعالیتی که در فضای مجازی داشته این شایعه را تکذیب و پیغام جدیدی به منتقدانش داده است.

جزئیات جدایی کیمیا علیزاده و همسرش
جدایی کیمیا علیزاده و همسرش باعث نشده که او از قصد بازگشت از آلمان را داشته باشد

او با انتشار تصویری از خودش نوشته که قصد دارد در کشور آلمان بماند و همه چیز را از نو بسازد. به باور کاربران فضای مجازی، باید دید این پافشاری کیمیا برای ماندن و پیشرفت تا کجا جواب خواهد داد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید