کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید با تاکید بر پیشرفت تیمش در هر بازی و داشتن آمادگی کامل، مدعی قهرمانی در سوپرجام اروپا شد.

رئال‌مادرید مدعی قهرمانی سوپرجام اروپا شد

به گزارش سلام نو به نقل از مارکا، رئال مادرید در آخرین بازی دوستانه خود در اردوی آمریکا با دو گل یوونتوس را شکست داد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: از اردوی آمریکا لذت و استفاده لازم را بردیم. بازی به بازی بهتر شدیم و اکنون با آمادگی کامل به مصاف فرانکفورت در سوپر جام اروپا می رویم. همه چیز به خوبی پیش می رود.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: مهم‌ترین چیز در اردوی آمادگی اینکه هیچ بازیکنی مصدوم نشد و در بهترین شرایط پای به سوپر جام می‌گذاریم. به دنبال قهرمانی در این رقابت هستیم. اطمینان داریم که فصل را خوب شروع می کنیم و پیروز این بازی خواهیم شد. باید از هواداران تشکر کرد که کاملا از تیم حمایت کردند. آنها همچنان از چهاردهمین قهرمانی تیم در لیگ قهرمانان اروپا لذت می برند. عشق و حمایت آنها را کاملا احساس می‌کنیم.

آنچلوتی درباره خریدهای بارسلونا در تابستان گفت: احساس نمی کنم که غافلگیر شده باشم. بارسلونا تیم خوبی دارد با این حال من فقط روی تیم خودم تمرکز دارم. توجهی به بارسلونا و خریدهای این تیم نمی کنم.

دو تیم بارسلونا و رئال مادرید دیدار دوستانه‌ای را در اردوی آمریکا برگزار کردند که بارسلونا با تک گلی که رافینیا به ثمر رساند پیروز این بازی شد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید