شیراز هم به عنوان یک کلان شهر برای جوانان خودش و هم به عنوان یک شهر برای گردشگران شهری جذاب است و به همین دلیل مکان های تفریحی شیراز برای جوانان بسیار متنوع است.

مکان های تفریحی شیراز برای جوانان

سلام نو - سرویس گردشگری: شهر شیراز به عنوان یکی از کلان شهرها، از جمله شهرهای جوان است که توجه زیادی به این نسل از جمعیت خود دارد. در نتیجه مراکز تفریحی متفاوتی برای جوانان و نوجوانان نظر گرفته که هر کدام به شکلی می‌توانند برای نسل تازه شکفته شیرازی، مسافران و دانشجویان مناسب باشند.

از آنجایی که شهر شیراز دارای آب و هوای گرم و خشک است و این گرما در فصل تابستان شدیدتر هم می‌شود، اغلب این مراکز سرپوشیده هستند. به خصوص که در تعطیلات تابستانی بیشتر از هر زمان دیگری توجه به ‌مکان های تفریحی شیراز برای جوانان‌ افزایش می‌یابد.

با این توصیفات، شهر شیراز کافه‌های بسیار و شهربازی‌های سرپوشیده مختلفی دارد تا جوانان بتوانند تعطیلات تابستانی خود را در بهترین شرایط ممکن سپری کنند.

پیست کارتینگ، مجتمع‌های تفریحی و تجاری، استخرهای سرپوشیده و مواردی از این دست، همگی در لیست تفریحات جوانان شیرازی قرار می‌گیرند.

به علاوه، از جمله این اماکن تفریحی، می‌توان به مواردی که در ادامه آورده شده، اشاره کرد.

مکان های تفریحی شیراز برای جوانان: سینماها

تماشای فیلم در سینماهای مختلف، یکی از تفریحات جوانان است تا اوقات خود را با دوستان سپری کنند. در شیراز هم سینماهای متعددی در جهت تأمین این تفریح برای شهروندان ساخته شده است.

به علاوه فضای سرپوشیده و خنک سینما، برای شرایط آب و هوایی شیراز، یک پوئن مثبت به شمار می‌رود. جوانان می‌توانند با تهیه بلیط از سایت سینمای منتخب و یا به صورت حضوری، در سانس مشخص، به تماشای فیلم مورد نظر خود بپردازند.

سینما گلستان، سینما هنر آفتاب، سینما ایران، سینما فرهنگ، سینما سعدی، سینما کیان و سینما فلسطین نمونه‌هایی از این سینماها هستند که در قسمت‌های مختلف شهر قرار دارند.

مکان های تفریحی شیراز برای جوانان
سینماهای از جمله مکان های تفریحی شیراز برای جوانان هستند.

شهربازی‌های شیراز

در شهر شیراز شهربازی‌های سرپوشیده، به مراتب از طرفداران بیشتری به نسبت انواع روباز برخوردار هستند و نوجوانان می‌توانند در روزهای گرم تابستانی، زمان خود را در شهربازی‌های سرپوشیده سپری کنند. در واقع این شهر بازی ها ‌مکان های تفریحی شیراز برای جوانان‌ به حساب می‌آیند.

  • شهربازی سرپوشیده ایرانلند

شهربازی سرپوشیده ایرانلند در مجتمع تجاری خلیج فارس، دارای بازی‌های رقابتی و هیجان انگیز متنوع است که تعداد آن‌ها به بیش از ۱۰۰ بازی می‌رسد.

این مجموعه با داشتن سالن بولینگ و سالن انحصاری بانوان، به مراتب از محبوبیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل این شهربازی جزء مکان‌های شلوغ و پرازدحام از جمعیت نوجوانان و جوانان است.

آدرس شهربازی ایرانلند:

شهر جدید صدرا/ فاز ۲/ بلوار ولایت/ روبروی نگهبانی

مکان های تفریحی شیراز برای جوانان

  • شهربازی گاندو

شهربازی گاندو از دیگر مکان­های تفریحی شیراز، دارای بروزترین وسایل بازی در میان شهربازی‌های این شهر است. این شهربازی علاوه بر داشتن وسایل بازی مناسب رده سنی جوانان، برای کودکان هم بازی‌های متنوعی ارائه می‌دهد.

آدرس شهربازی گاندو:

چهارراه پارامونت/ مجتمع تجاری زیتون/ طبقه چهارم

مکان های تفریحی شیراز برای جوانان

باشگاه، از بهترین مکان های تفریحی شیراز برای جوانان

باشگاه‌هایی از قبیل باشگاه پینت بال، بولینگ و مواردی از این دست، جزء انتخاب‌های پرتقاضای جوانان شیرازی هستند و از مهم‌ترین ‌مکان های تفریحی شیراز برای جوانان‌ محسوب می‌شوند.

  • باشگاه پینت بال جنگلی شهید چمران شیراز

باشگاه پینت بال جنگلی شهید چمران شیراز، از نمونه باشگاه‌های پینت بال در شهر شیراز است که در آن بازی در یک محیط جنگلی اجرا می‌شود و امکاناتی از قبیل موانع طبیعی، جلیقه ضد ضربه، تفنگ پینت بال، دستکش، ماسک، لباس نظامی، کلاه و پارکینگ اختصاصی ارائه می‌شود.

آدرس باشگاه پینت بال جنگلی شهید چمران شیراز:

بلوار چمران/ جنب هتل چمران

مکان های تفریحی شیراز برای جوانان

  • باشگاه پینت بال سیمرغ

باشگاه دیگری که برای پینت بال مورد استفاده قرار می‌گیرد، باشگاه سیمرغ است. این باشگاه برای کارکنان دانشگاه‌ها، کارمندان، دانشجویان و کارمندان شرکت‌ها، تخفیف در نظر گرفته که سبب شده تا محبوبیت زیادی در بین مردم شیراز پیدا کند.

آدرس باشگاه پینت بال سیمرغ:

واقع در حد فاصل فلکه گاز/ چهارراه باغ تخت تالار سبوی عشق

مکان های تفریحی شیراز برای جوانان

پارک‌ها؛ از مهم‌ترین مکان های تفریحی شیراز برای جوانان

در شهر شیراز پارک‌های تفریحی متنوعی وجود دارد که هر کدام با توجه به تفریحاتی که به جوانان ارائه می‌دهند، محبوبیت دارند. این پارک‌ها در زمان‌هایی که دمای هوا تا حدودی متعادل است، انتخاب مناسبی برای جوانان جهت سپری کردن اوقات خود همراه دوستان هستند.

  • لونا پارک

از جمله پارک‌هایی که برای مردم شیراز و به ویژه مسافران، اهمیت بالایی دارد، لونا پارک است. این پارک در هم‌جواری دروازه قرآن، به سبب داشتن وسایل بازی و نیز شهربازی مجهز به بازی‌های هیجانی، به نسبت پارک‌های دیگر پرازدحام‌تر است.

آدرس لونا پارک:

بلوار آیت الله ربانی

مکان های تفریحی شیراز برای جوانان

  • پارک جنت

طبیعت زیبای حاصل از درختان و فضای سبز آراسته شده در پارک جنت، سبب شده تا صحنه دلنشینی برای قدم زدن‌های عصرگاهی به وجود آید.

این پارک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین‌ پارک‌های شهر شیراز، از آب‌نماهای سراسری، سروهای بلند و زیبا، مکانی برای کمپ نوروزی مسافران، بوفه مواد غذایی، نمازخانه، سرویس بهداشتی و مواردی از این قبیل، برخوردار است که فضای متفاوتی را در مقایسه با پارک‌های دیگر به وجود آورده است.

آدرس پارک جنت:

ابتدای ورودی غربی شیراز/ بلوار امیر کبیر

مکان های تفریحی شیراز برای جوانان

دیگر مکان های تفریحی شیراز برای جوانان

جدا از موارد ذکر شده، شهر شیراز دارای کافه‌های متفاوتی در سبک‌های متنوع و منوهای جذاب است. بیشتر جوانان شیرازی زمان خود را در کافه‌های کوچک و بزرگ این شهر سپری می‌کنند. به همین دلیل است که نمی توان تمامی ‌مکان های تفریحی شیراز برای جوانان‌ را در یک نوشتار برای شما معرفی کرد، وقت آن است که راهی این شهر روید و مکان های تفریحی شیراز برای جوانان را کشف کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید