امروز نام نویسی برای انتخابات فدراسیون فوتبال به شکل عجیبی برگزار شد و کاندیدای ناشناخته ای ادعا کرد اگر رییس فدراسیون شود زیدان را سرمربی تیم ملی می کند.

نامزد ریاست فدراسیون: زیدان را سرمربی تیم ملی می‌کنم!

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، در بین نام های شناخته شده ای که امروز راهی فدراسیون فوتبال شدند شاهد حضور افراد غیر معروفی بودیم که صرفا برای مطرح شدن به فدراسیون رفتند و ادعاهای عجیبی را هم مطرح کردند. در این روز های آشفته فوتبال ایران از صحبت در مورد حضور زیدان در لیست یکی از کاندیدا ها گرفته تا وعده های عجیب و غریب، اتفاق عجیبی بود و بی شباهت به یک طنز تلخ نبود. در این بین هم البته شاهد حرکات نمادین و عجیب غریبی از سوی چهره های شناخته شده ای مثل واعظ آشتیانی و علیرضا اسدی بودیم که مثل ولادمیر پوتین و مدودف، هر دو همدیگر را به عنوان نایب رییس معرفی کردند و به عنوان گزینه اصلی ثبت نام کردند.

البته چند چهره معروف هم در چنین روز حساسی مدعی بودند برای کارهای شخصی راهی فدراسیون شده اند و به نوعی کار خود را با دروغ آغاز کردند چرا که آن ها اهداف دیگری از حضور در فدراسیون داشتند.

این اتفاقات برای ما بسیار نا آشنا نیست چرا که در انتخابات ریاست جمهوری نیز ما شاهد این اتفاقات بودیم و انگار ما عادت داریم شاهد چنین سوژه های عجیبی کنار مهم ترین رویداد ها باشیم. انتخابات به جای آن که صحنه رقابت نخبه ها باشد گاهی اوقات تبدیل به صحنه نمایش شومن ها می شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید