عباس و گانتس در جریان این دیدار بر ضرورت آرام کردن اوضاع پیش از سفر بایدن به منطقه و هماهنگی امنیتی میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان تاکید کردند.

محمود عباس با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، همزمان با نزدیک شدن موعد سفر احتمالی رئیس جمهوری آمریکا به منطقه، منابع خبری از دیدار وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله خبر دادند.

خبرگزاری فلسطین (معا) اعلام کرد که بنی گانتس، وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی شامگاه پنج‌شنبه با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در رام‌الله دیدار و گفت‌وگو کرد.

طبق این گزارش، عباس و گانتس در جریان این دیدار بر ضرورت آرام کردن اوضاع پیش از سفر بایدن به منطقه و هماهنگی امنیتی میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان تاکید کردند.

محمود عباس نیز در این دیدار بر اهمیت ایجاد افق سیاسی، احترام به توافق‌های امضاشده و "توقف رویه و اقدام‌هایی که منجر به وخامت اوضاع می‌شود"، تاکید کرده‌ است.

خبرگزاری معا همچنین گزارش داد، گانتس نیز فرا رسیدن عید قربان را به محمود عباس و ملت فلسطین تبریک گفت.

گانتس پس از این دیدار در توییتی اعلام کرد که این نشست «با روحیات خوب و در فضایی مثبت» برگزار شده‌ است.

وی نوشت: دیدار با محمود عباس به مناسبت عید قربان و هماهنگی امنیتی و مدنی پیش از سفر جو بایدن به منطقه صورت گرفت.

گانتس گفت که با رئیس تشکیلات فلسطین درباره چالش‌های امنیتی و مدنی در منطقه و پیچیدگی‌های اوضاع در اراضی اشغالی طی دوره آتی رایزنی کرده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد که دو طرف توافق کرده‌اند که به هماهنگی امنیتی نزدیک ادامه داده و از اقداماتی که به ثبات آسیب می‌زند، پرهیز کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید