مدیر عامل آتش نشانی ایلام گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع سه دستگاه ماشین مهار آتش از ۲ ایستگاه نزدیک به وقوع حادثه به محل در سریع‌ترین زمان ممکن اعزام شدند.

آتش‌سوزی در بیمارستان امام خمینی ایلام

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مدیر عامل آتش نشانی ایلام گفت: آتش سوزی در «آی سی یو» بیمارستان امام خمینی شهر ایلام مهار شده است.

نصرت‌الله لطفی شامگاه سه شنبه در این ارتباط اظهار کرد: شامگاه سه شنبه وقوع یک فقره آتش سوزی در بخش «آی سی یو» بیمارستان امام خمینی گزارش شد.

وی گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع سه دستگاه ماشین مهار آتش از ۲ ایستگاه نزدیک به وقوع حادثه به محل در سریع‌ترین زمان ممکن اعزام شدند.

لطفی یادآور شد: به علت اینکه آتش سوزی در یکی از بخش‌های حیاتی و مهم بیمارستان رخ داده بود، در سریع‌ترین زمان ممکن بیماران از بخش خارج و به بخش‌های دیگر منتقل شدند و عملیات مهار آتش بعد از خروج بیماران آغاز شد.

وی ادامه داد: مهار آتش سوزی لحظاتی پیش به اتمام رسید و برای کادر درمان و یا بیماران بستری در این بخش حادثه جانی رخ نداد.

وی با بیان اینکه به تاسیسات و تجهیزات این بخش آسیب‌هایی وارد شده است، اضافه کرد: علت حادثه و میزان خسارت‌های وارده در دست بررسی است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید