اردوگاه تابستانی دریاچه راکت مناسب برای هر دختر و پسر نوجوانی است. این اردوگاه به دو اردوگاه دختران تقسیم شده است که از دریاچه جدا شده است.

راهنمای اردوگاه‌های بین المللی تابستانی برای نوجوانان!

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: اردوگاه‌های تابستانی بهترین راه برای گرفتن توجه کودکان و نوجوانان از عادات مختلف وابستگی به شبکه‌های اجتماعی و خواب طولانی است. چرا اردوگاه‌های تابستانی را امتحان نکنید که نه تنها به آنها کمک می‌کند تا از تعطیلات خود به نحوی بهتر استفاده کنند، بلکه همچنین کمک به یادگیری چیزهای جدید و تقویت عزت نفس و اعتماد به نفس را در بر دارد. اگر شما به دنبال داشتن تعطیلات پر از سرگرمی، یادگیری و لذت بردن برای فرزندان خود هستید به آنها اجازه بازدید از بهترین اردوگاه‌های تابستانی بین‌المللی را بدهید.

۱. Lake Bryn Mawr Camp برای دختران پنسیلوانیا منبع اردوگاه‌های تابستانی به طور انحصاری برای دخترانی که چهار برنامه اصلی دارند.

شما می‌توانید به این اردوگاه تابستانی به عنوان یک پناهگاه امن برای دختران مراجعه کنید، جایی که دختران نوجوان خود را آموزش می‌دهند که چگونه می‌توانند مستقل شوند. این برنامه شامل بسیاری از فعالیت‌ها و دوره‌های ماجراجویی است. آنها برخی از امکانات بسیار جالب را در اردوگاه‌های خود مانند مرکز سوارکارها برای یادگیری هنر سواران به دست آورده‌اند. آنها دارای یک سالن بدنسازی، مرکز تناسب اندام برای کار بر روی جنبه‌های تناسب اندام خود هستند و دختران را در طول تابستان حفظ می‌کنند برنامه اردوگاه به طور کلی این بهترین اردوگاه‌های تابستانی بین المللی برای دختران است.

راهنمای اردوگاه‌های بین المللی تابستانی برای نوجوانان!

۲. اردوگاه راکت لیک، نیویورک

اردوگاه تابستانی دریاچه راکت مناسب برای هر دختر و پسر نوجوانی است. این اردوگاه به دو اردوگاه دختران تقسیم شده است که از دریاچه جدا شده است. همه چیز مهیاست تا بچه‌ها از لحاظ ذهنی، جسمی و احساسی در هر زمینه رشد کنند. در اینجا نوجوانان شما یک محیط امن و سرگرم کننده و در چشم سازماندهندگان مشروع خواهند داشت. برخی از جنبه‌هایی که آنها در حال توسعه و یادگیری در اینجا هستند، دوستان جدیدی را می‌گیرند، مهارت‌های ارزشمندی بیشتری را یاد می‌گیرند و خودشان را تعیین می‌کنند تا به شدت رشد کنند.

راهنمای اردوگاه‌های بین المللی تابستانی برای نوجوانان!

۳. کمپ کانادا

این اردو به طور انحصاری برای قهرمانان بزرگ شده است که در مورد برنامه‌های تعطیلات بعدی خود بی رحم هستند. این اردوگاه تابستانی باعث می‌شود که بچه‌ها در برخی از فعالیت‌های خوب که می‌توانند از آن لذت ببرند، استفده کنند. کمپ کانادا اردوگاه ایده آلی است و فقط برای پسران است. فعالیت‌های زیادی از فعالیت‌های فضای باز مانند مسافرتی، سفر قایقرانی بیابان، ورزش‌های آبی و بسیاری از ماجراها را ارائه می‌دهد که کودک شما را از لحاظ جسمی و ذهنی فعال می‌کند تا بتواند با این وضعیت مواجه شود و چالش‌های زندگی را به شدت به چالش بکشد.

راهنمای اردوگاه‌های بین المللی تابستانی برای نوجوانان!

۴. موسسه تحصیل در خارج از کشور ایرلند فرهنگ و اردوگاه ماجراجویی

این اردوگاه بین‌المللی تابستانی برای نوجوانان برنامه‌های ماجراجویی و فرصت‌های یادگیری را نیز ارائه می‌دهد. این اردوگاه تابستانی در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده است برای پسران و دختران و یکی از بهترین برنامه‌های بین‌المللی تحقیقاتی که در آن آنها لذت می‌برند، ایده آل هستند و همچنین آنها را در برنامه‌های یادگیری نیز مشارکت می‌دهد. ترکیبی از فرهنگ و سنت ایرلندی. کودکان می‌توانند دوستان جدیدی را بسازند و ورزش‌های مختلف و ماجراجویی را یاد بگیرند. همچنین در این اردوگاه، با یادگیری و ماجراجویی کودکان هنر تعامل اجتماعی را یاد می‌گیرند، چگونه در یک گروه کار می‌کنند و به دیگران کمک می‌کنند. این فعالیت به کودکان کمک می‌کند تا از منطقه راحتی خود خارج شوند و دنیای اطراف را کشف کنند.

راهنمای اردوگاه‌های بین المللی تابستانی برای نوجوانان!

۵. اردوگاه های روستایی - فرانسه

این اردوگاه‌های تابستانی اروپا برای سرگرمی رودخانه معروف هستند. این اردوگاه انواع مختلفی از پرسنل با تجربه را برای کمک به کودکان با تمام فعالیت‌ها و تجربه‌های جدید ارائه می‌دهد. بسیاری از فعالیت‌های بسیار جذاب مانند صخره‌های کوهنوردی و آموزش برای یادگیری وجود دارد. کودکان فرصتی را برای صرف کمپ تابستان خود در تمام چادرهای آب و هوایی در یک تخت راحت در زیر آسمان می‌گیرند. اگر بچه شما با مشکل صحبت کردن و زبان مواجه شود، آنها سرگرمی‌های فضای باز را با دوره‌های زبان فرانسه ترکیب می‌کنند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید