۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۲
کد خبر: 55366616

این مقاله را بخوانید تا برای سفر بعدی مجهزتر باشید. خواندن این مقاله به افرادی که از تنهایی سفر کردن می‌ترسند نیز توصیه می‌شود.

وسایل لازم برای سفر تنهایی

سلام نو-سرویس گردشگری: بسیاری از افراد از تنهایی سفر کردن لذت می‌برند و تجربه سفرشان را با عنوان یکی از بهترین تجربه‌های فردی مطرح می‌کنند. اگر شما هم جز افرادی هستید که از تنهایی سفر کردن لذت می‌برید پیشنهاد ما به شما این است که این مقاله را بخوانید تا برای سفر بعدی مجهزتر باشید. خواندن این مقاله به افرادی که از تنهایی سفر کردن می‌ترسند نیز توصیه می‌شود.

چه وسایلی برای سفرهای تک نفره لازم هستند؟

به همراه بردن تجهیزات مورد نیاز سفر با این موضوع که به کجا می‌روید، هدف از سفرتان چیست و اینکه چه مدت زمانی را برای سفرتان در نظر گرفته‌اید ارتباط مستقیم دارد. در این بخش قصد داریم به معرفی تجهیزاتی بپردازیم که از واجبات سفرهای تک نفره هستند.

  • به همراه داشتن لباس مناسب: از آنجایی که شما به عنوان یک فرد انرژی زیادی را برای حمل کردن وسایل زیاد ندارید دقت کنید که باید لباسهایی که همراه می‌برید از هر جهت مناسب باشند. قبل از سفر کردن درباره فرهنگ منطقه هدف تحقیق کنید. پوشش نامناسب در مکانی که با سفر می‌کنید می‌تواند اعتماد به نفس را از شما بگیرد و حس بدی را به شما منتقل کند. همچنین درباره آب و هوای منطقه هدف تحقیق کنید تا لباس‌های مناسب شرایط آب و هوای را به همراه ببرید. سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که برای ظاهر شدن در جمع‌های مختلف مناسب باشد. اگر امکان حضور شما در مجلسی رسمی وجود دارد بردن لباس رسمی را فراموش نکنید.
  • به همراه داشتن جعبه کمک‌های اولیه و لوازم بهداشتی: شما می‌توانید به کمک‌های اولیه راه را به صورت آماده تهیه کنید. اگر به مکانی دور افتاده سفر می‌کنید و یا سفر شما در مناطق کوهستانی و جنگلی است وجود داشتن الکل، گاز استریل، بتادین، پنبه، باند، محلول آمونیاک، قیچی، چسب زخم، قرص آسپرین، قرص مسکن، قرص ضد تهوع و پماد تتراسایکلین از واجبات جعبه کمک‌های اولیه شماست. به همراه داشتن مسواک، خمیر دندان و نخ دندان نیز درون وسایل بهداشتی شما از واجبات است.
  • به همراه داشتن تجهیزات الکترونیکی: اگر قصد سفر کردن به مناطقی را دارید که ممکن است به پریز برق دسترسی نداشته باشید به همراه داشتن پاور بانک جدیدترین نوع شارژر موبایل است از ضروریات سفر است. اگر با ماشین شخصی سفر می‌کنید پیشنهاد ما به شما این است که قبل از سفر شارژر فندکی خودرو را از مراکز الکتریکی خریداری کنید. دقت کردن به این نکته ضروری است که اگر به خارج از کشور سفر می‌کنید درباره نوع ولتاژ که در پریزهای برق مقصد قرار دارند مطلع شوید تا با سوختگی وسایل برقی مواجه نشوید. به همراه داشتن وسایلی همچون باتری چراغ قوه پنل شارژ خورشیدی، هدلامپ، کابل شارژر بلند و باتری اضافه برای موبایل از ضروریات سفرهای تک نفره به مناطق کوهستانی و غیر شهری است.
  • به همراه داشتن کارت شناسایی: پاسپورت‌تان را فراموش نکنید. اگر قصد سفر کردن به خارج از کشور را دارید حتما قبل از شروع سفر از به همراه داشتن پاسپورت، کارت شناسایی، شناسنامه، گواهی رانندگی، کارت بانکی و کارت بیمه سلامت تان اطمینان حاصل کنید. به همراه داشتن پول نقد به مقدار مورد نیاز نیز از واجبات سفر است، البته دقت کنید که به میزان لازم به همراه داشته باشید تا در صورت گم شدن آن لطمه‌ای به آرامش شما در سفر وارد نشود.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید