در جریان دیدار رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با رییس کنفدراسیون راگبی آسیا، ایران به عنوان میزبان مسابقات غرب آسیا در ماه مهر سال‌ جاری انتخاب شد.

میزبانی ایران از مسابقات راگبی غرب آسیا

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، در این رقابت‌ها تاکنون حضور تیم‌های ملی راگبی ایران، قطر، لبنان و عراق تقریبا قطعی شده و تهران هم به عنوان گزینه میزبانی این مسابقات معرفی شده است.

در دیدار محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان با «قیس عبدالله» رییس کنفدراسیون راگبی آسیا که در مقر کنفدراسیون راگبی آسیا در دبی برگزار شد، قیس عبدالله از میزبانی شایسته سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و همچنین صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک کشورمان در جریان سفرش به تهران تقدیر و تشکر کرد و حمایت‌های دستگاه ورزش ایران و همچنین فدراسیون انجمن‌های ورزشی از ورزش راگبی را قابل تقدیر دانست و عنوان کرد به طور قطع با این توجه و نگاه ویژه، راگبی ایران در مسیر توسعه و پیشرفت گام برخواهد داشت.

توجه ویژه به مقوله آموزش راگبی و برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری بین‌المللی در ایران از دیگر محورهای نشست محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و میرمهدی حسینی رییس انجمن راگبی ایران با رییس کنفدراسیون آسیا بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید