اسامی ۲۳ وزنه‌بردار برای حضور در اردوی آماده‌سازی اعزام به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از سوی سرمربی تیم ملی اعلام شد.

لیست جدید تیم ملی وزنه‌برداری اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، بعد از اعتصاب ملی پوشان و ترک اردو از سوی ورزشکاران، سرمربی تیم ملی هم از سوی فدراسیون وزنه برداری تغییر کرد. حالا با نظر سعید علی حسینی لیست جدیدی اعلام شده که نفرات قبلی در میان آن ها هستند، اما وزنه برداران جدیدی هم دعوت شده اند تا در صورت انصراف نفرات قبلی، جایگزین شوند. 

در واقع فدراسیون به نوعی ملی پوشان را تهدید کرده که در صورت غیبت در اردو، از ترکیب خط می خورند؛ اتفاقی که باید دید با چه واکنشی از سوی ورزشکاران اعتصاب کرده همراه خواهد بود. 

میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، رضا دهدار، علی هاشمی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیر حقوقی، امیر عزیزی، محسن دادرس، رضا حسن پور، علی داودی، رضا بیرالوند، پیمان جان، علیرضا معینی، علی میری، توفیق پوزش، مسعود ممی وند، علیرضا اسفندیاری و مسعود چترایی ۲۳ ورزشکاری هستند که توسط سعید علی حسینی، سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری به اردو فراخوانده شدند و از ۲۴ خرداد به مدت ۲۱ روز در اردو حضور خواهند داشت. 

اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان برای شرکت در رقابت‌های بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در استان گلستان برگزار می‌شود و بنابر اعلام سرمربی تیم ملی، در خصوص ترکیب نهایی نفرات اعزامی، بعد از رکوردگیری در اردو تصمیم گیری خواهد شد. همچنین «حمید محمدی» به عنوان مربی این تیم را همراهی می کند.

فدراسیون اعلام کرده حضور در اردو برای تمامی مدعوین الزامی است و تمامی وزنه برداران باید برای انجام آزمایشات کنترل دوپینگ آماده باشند و چنانچه هر یک از حضور در اردو خودداری کند، به منزله انصراف از همراهی تیم ملی در مسابقات تلقی می شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید