رئیس دفتر نماز جمعه اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه ارتباطی با محتوای نماز جمعه اصفهان داشته است؟ گفت: این مسئله هیچ ارتباطی به محتوای نماز جمعه امروز اصفهان نداشته، بلکه این فرد در تاریخ ۲۵ اردیبهشت نیز به دفتر ایشان مراجعه کرده و با من ملاقات داشت.

جزئیات ماجرای سوءقصد به امام جمعه اصفهان

رئیس دفتر امام جمعه اصفهان گفت: جوانی ۲۴ ساله به بهانه دادن یک نامه به ایشان نزدیک می‌شود و با یک شی، یکی دو خراش سطحی به ناحیه گردن ایشان وارد می‌کنند.

به گزارش  سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس دفتر امام جمعه اصفهان گفت: ظهر جمعه، جوانی ۲۴ ساله پس از خروج آیت‌الله طباطبایی‌نژاد از سالن مصلی و پیش از سوار شدن ایشان در ماشین، با اهدافی که هنوز مشخص نیست به بهانه دادن یک نامه به ایشان نزدیک می‌شود و با یک شی، یکی دو خراش سطحی به ناحیه گردن ایشان وارد می‌کنند.

سید حسین هاشمی درباره حادثه ظهر دیروز در حاشیه پس از پایان نماز جمعه اصفهان، با اعلام خبر بهبودی و سلامت فعلی آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، اظهار کرد: ایشان، به‌صورت سرپایی درمان شدند و اکنون حال عمومی‌شان نیز مطلوب است. وی افزود: جوان خاطی در این اتفاق دستگیر و در اختیار نیروهای امنیتی قرار داده شد.

رئیس دفتر نماز جمعه اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه ارتباطی با محتوای نماز جمعه اصفهان داشته است؟ تصریح کرد: این مسئله هیچ ارتباطی به محتوای نماز جمعه امروز اصفهان نداشته، بلکه این فرد در تاریخ ۲۵ اردیبهشت نیز به دفتر ایشان مراجعه کرده و با من ملاقات داشت، این فرد همان زمان نیز به دنبال نزدیک شدن به امام‌جمعه بود، اما موفق نشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید