اصغر سمسارزاده، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو در واکنش به درگذشت مهدی صباغی گفت: ما باهم در رادیو فراوان همکاری داشتیم بنابراین تمام خاطرات من با ایشان فقط در رادیو رقم خورد، مرحوم صباغی انسان شریف، با وقار، سنگین و بسیار آدم خوبی بود.

مهدی صباغی با درگذشتش، شادی را با خود برد

به گزارش سلام نو، ایسنا نوشت: اصغر سمسارزاده در گفت‌وگویی درباره خاطراتی از زنده‌یاد مهدی صباغی، این هنرمند فقید را به یک جنتلمن شریف و سرسنگین تعبیر می‌کند و می‌گوید: «حیف شد، باعث تأسف بود درگذشت مهدی صباغی عزیز، روحش شاد باشد. به جامعه هنری و برنامه «صبح جمعه با شما» تسلیت می گویم. طی این سال‌هایی که با ایشان همکار بودم، خیلی شوخی کردم خیلی اذیتش کردم امیدوارم مرا ببخشد.»

وی درباره انتشار فیلمی در فضای مجازی که مربوط به برنامه «صبح جمعه با شما» است و مرحوم صباغی در اوج بیماریش برای ضبط برنامه حاضر شده، در توضیحاتی به جزییات این فیلم اشاره می‌کند و می‌گوید: «متاسفانه ایشان به دلیل قند بالا و بیماری‌های دیگر واقعاً مدت زیادی اذیت شدند و شرایط سختی داشتند. روحش شاد باشد. فیلمی که از ما منتشر شد در اوج کرونا و اواخر سال ۹۹ بود. به یاد دارم ایشان را برای برنامه «صبح جمعه با شما» به رادیو آوردیم. من از ایشان خاطره‌های بسیاری دارم. تنها کسی که خیلی با آن مرحوم شوخی می‌کرد، خود من بودم، اصلاً در فیلمی هم که منتشر شده شوخی‌ها کاملاً محسوس و مشخص است. جملاتی هم که به کار بردم صرفاً برای شوخی و خنده بود تا روحیه ایشان حفظ شود.»

سمسارزاده ادامه می‌دهد: «ما همان روز برای «صبح جمعه با شما» ضبط داشتیم و گروه کاملاً شاد بودند اما الان با درگذشتش، شادی را با خودش برد. من در آن فیلم شوخی کردم و گفتم ایشالا با کرونا همه ما نابود می شویم، یادش بخیر.»

این بازیگر درباره آشنایی طولانی مدتش با مهدی صباغی می‌گوید: «۴۰ سال در رادیو با ایشان کار کردم. ابتدا در کار آقای حمید منوچهری با حمید صباغی آشنا شدم و از آن پس از سالیان سال باهم کار کردیم و دوست شدیم. او انسان بسیار شریف، مودب با لهجه مشهدی خاصی بود و همیشه سعی می‌کرد لهجه‌اش را در کار پنهان کند اما همیشه یک جا بیرون می زد (با خنده) به همین دلیل من هم خیلی اذیتش می‌کردم فقط امیدوارم مرا ببخشد چون تمام شوخی‌هایم از روی دوست داشتن و عشق بود. ما باهم در رادیو فراوان همکاری داشتیم بنابراین تمام خاطرات من با ایشان فقط در رادیو رقم خورد. مرحوم صباغی انسان شریف، با وقار، سنگین و بسیار آدم خوبی بود، خدا رحمتش کند. از صبح که خبر درگذشتش را شنیدم اعصاب و روانم خراب است اما چه کنیم که با خواست خداوند نمی‌شود کاری کرد.»

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید