تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۹۸۰ مورد بوده است.

عدم ثبت فوتی کرونا در همدان برای سومین روز متوالی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ این استان برای سومین روز متوالی صفر شد گفت: آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۳۴۰ نفر است.

«علیرضا توقیری» افزود: همچنین با شناسایی ۲۳ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۱۳۰ نفر رسید.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۹۸۰ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در این مدت ۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری شدند، همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۴ هزار و ۶۶۷ نفر رسیده است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۸۷ هزار و ۷۱۶ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

به گزارش ایرنا از مجموع ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان سه شهرستان تویسرکان، نهاوند و فامنین از نظر رنگ بندی در وضعیت زرد و شهرستان های همدان، ملایر، بهار، رزن، درگزین، کبودرآهنگ و اسدآباد در وضعیت آبی کرونایی هستند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید