مجید حسینی، فعال اصولگرا و مشاور محمدباقر قالیباف در دوران شهرداری تهران، به انتشار عکسی از خودش با زنی در یک رستوران در دوبی واکنش نشان داد.

سفر لاکچری مجید حسینی مشاور قالیباف در دبی دردسرساز شد / عکس

به گزاش سلام نو به نقل از انصاف نیوز، اکانتی در توییتر به نام «پزشکی در تبعید خودخواسته» با انتشار عکس‌های مجید حسینی نوشته است: «دکتر مجید حسینی! در دبی با درهم ۷۵۰۰ تومانی دارن واسه مردم غصه میخورن وبه پزشکان بدلیل رفاه طلبی فحش میدن!»

این توییت و عکس‌های آن بازتاب بسیاری در شبکه‌های اجتماعی داشته است، از جمله خیلی‌ها ادعاهای عدالتخواهانه‌ی او را با سبک زندگی شخصی او که در تصاویر دیده می‌شود مقایسه کرده‌اند.

سفر لاکچری مجید حسینی مشاور قالیباف در دبی دردسرساز شد / عکس

بخشی از کاربران نیز به نزدیکی مجید حسینی به قالیباف و همینطور عیسی شریفی، معاون قالیباف در شهرداری که سال‌هاست به دلیل پرونده‌ی اقتصادی در زندان به‌سر می‌برد اشاره کرده‌اند.

ماجرای سفر خانواده‌ی قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی نوه‌اش هم در میان واکنش‌ها پررنگ است و با سفر مجید حسینی به دوبی برای ویزای کانادا و همینطور زندگی برادرش در کانادا مقایسه شده است.

برخی هم پرسیده‌اند که چرا حسینی به ماجرای سیسمونی هیچ واکنشی نشان نداده بود؟

بخشی از کاربران نیز به نوع پوشش حسینی و زنی که با او در یک میز نشسته اشاره کرده‌اند و پوشش متفاوت او در کشور را یادآوری می‌کنند. بخشی از هواداران اصولگرای حسینی نیز به این دلیل به او انتقاد کرده‌اند.

مجید حسینی مشاور قالیباف,افشاگری درباره اصولگرایان

واکنش مجید حسینی

مجید حسینی ساعاتی پیش در اینستاگرام نوشت:

«تخریب‌ها را در ایامی که پسرم در فشار بیماریست به اوج رساندند! در سفری که قبلا جهت گرفتن ویزای کانادا (به دعوت و هزینه و برای دیدن برادرم در کانادا) به دبی رفتم؛ از غذا خوردن من همراه همسر هم شاگردی سابقم؛ که انجا هر دو به من کمک کردند؛ عکس‌هایی منتشر کردند. مافیای پزشکی! اینکه در همه احوال علیه من تخریب می‌کنید؛ یعنی جان به لبتان رسیده! آماده باشید! حرف‌های جدید دارم ! #مافیا #تخریب. پی نوشت: به رغم پی‌گیرهای برادر و همشاگردی‌ام؛ ویزای کانادا را نتوانستم بگیرم. پی نوشت: عجیب است دوستان مافیا دغدغه حجاب پیدا کردند».

البته حسینی عکسی از دوست خود که گفته او هم در سفر همراهشان بوده منتشر نکرده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۱۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • Marshal IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 1
    من از طریقه افکار وایده اش حمایت میکنم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید