موشک‌های دو سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی به اشتباه همدیگر را رهگیری و ساقط کردند.

تصاویری از خودزنی دو سامانه «گنبد آهنین» اسرائیل

به گزارش سلام نو به نقل از صدا و سیما، تصاویر منتشر شده از شلیک موشک‌های رهگیر گنبد آهنین نشان می‌دهد، راکت‌های دو سامانه نزدیک به‌هم که همزمان شلیک می‌کنند، یکدیگر را رهگیری و ساقط می‌کنند!


مصدوم شدن شماری از نمازگزاران فلسطینی در مصلای القبلی

شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از منابع فلسطینی گزارش داد در پی اقدام نظامیان اشغالگر به شلیک بمب‌های گازی در مصلای القبلی در مسجد الاقصی شماری از نمازگزاران فلسطینی دچار تنگی نفس شدند.

ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری راکت ضعیف مینی‌کاتیوشای غزه! این راکتها با موفقیت به شهرک سدیروت اصابت کرده و چهار صهیونیست مجروح شده اند.


بکارگیری ضدهوایی دوش‌پرتاب توسط مقاومت فلسطین

رزمندگان کتائب القسام، در ساعت ۰۱:۳۵ بامداد امروز (به وقت محلی) با شلیک موشک‌های زمین به هوا به جنگنده‌های متخاصم رژیم صهیونیستی در آسمان نوار غزه پاسخ دادند.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، منابعی در نوار غزه خبر دادند نیروهای مقاومت یک موشک زمین به هوا به طرف هواپیمای اسرائیلی شلیک کردند.

این برای دومین بار است که مقاومت فلسطین طی یک هفته موشک زمین به هوا به سمت جنگنده های اسرائیلی در حین تهاجم نظامی به غزه شلیک می کند.

از سوی دیگر جنبش فتح اعلام کرد تنش آفرینی اسرائیل بر ضد نوار غزه را محکوم می کند و آن را منحرف کردن نگاهها از حوادث موجود در قدس اشغالی می داند.

جنبش جهاد اسلامی نیز هشدار داد مقاومت فلسطین رفتار اشغالگران را دائما زیر نظر دارد. مقاومت فلسطین به اشغالگران و شهرک نشینان آن اجازه نخواهد داد به مسجدالاقصی یورش ببرند.

رسانه‌های عبری زبان هم اعلام کردند که صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های مجاور باریکه غزه از ترس موشک‌ها و راکت‌های مقاومت به پناهگاه فرار کردند.

تلاش طرف‌های میانجی برای توقف درگیری‌ها در غزه

گروه‌های مقاومت فلسطین طی یک ساعت و نیم گذشته بیش از ۳۶ تماس از کشورهای عربی و خارجی مختلف به منظور جلوگیری از تشدید تنش و درگیری‌ها و عدم پاسخ به حملات ارتش رژیم صهیونیستی دریافت کرده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید