۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
کد خبر: 55344337

علیرضا جهانبخش که گفته می‌شد با منفی شدن تست کرونا از امروز در تمرینات شاگردان دراگان اسکوچیچ شرکت می‌کند همچنان یکی از غایبان تمرین بوده است.

غیبت جهانبخش در تمرین امروز تیم ملی

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش که بخاطر ابتلا به کرونا در دیدار اخیر تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی حضور نداشت و نتوانست مثل دیدار رفت گلزنی کند، همچنان در تمرینات ایران غایب است.

کاپیتان سوم تیم ملی ایران پس از اینکه در دیدار با کره جنوبی غایب بود، گفته می‌شد با منفی شدن تست کرونا و بهبود شرایط بیماری‌اش، از امروز در تمرینات شاگردان دراگان اسکوچیچ شرکت می‌کند ولی این بازیکن همچنان یکی از غایبان تمرین بوده است.

علیرضا جهانبخش که در مرحله مقدماتی جام جهانی یکی از بهترین‌های تیم ملی بوده و توانسته سه گل حساس به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد، در آخرین مسابقه باشگاهی‌اش همراه با فاینورد هلند نیمکت‌نشین بود و پس از آن نیز به دلیل ابتلا به کرونا برابر کره جنوبی بازی نکرد، اما گفته می‌شد به دیدار مقابل لبنان می‌رسد.

با وجود اینکه صبح امروز فدراسیون فوتبال خبر از بهبود جهانبخش و بازگشتش به تمرینات از ظهر روز شنبه داده بود، اما این بازیکن در تمرین امروز تیم ملی در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد حضور نداشت و گفته می‌شود همچنان در قرنطینه به سر می‌برد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید