متاسفانه لوازم جانبی غیر اصلی موبایل فراوان است و نکاتی آوردیم که با اطمینان خاطر کامل خرید خود را انجام دهید.

چگونه لوازم جانبی موبایل اصلی بخریم؟

از آنجائیکه تقریبا همه افراد مدام در حال کار کردن با دستگاه هوشمندشان هستند بنابراین خرید هندزفری AKG، خرید کابل شارژ آیفون، خرید شارژر آیفون از اهمیت بالایی برخوردار هست چراکه این‌ها کار راه انداز ترین وسایل برای موبایل هستند و ما نیز می‌بایست در خرید آن‌ها دقت بالایی داشته باشیم که مبادا پس از خرید ناراضی نباشیم و مجبور به تهیه نمونه دیگری نشویم.

متاسفانه لوازم جانبی غیر اصلی موبایل فراوان است و نکاتی آوردیم که با اطمینان خاطر کامل خرید خود را انجام دهید ...

این مقاله آموزشی توسط مجموعه علی پخش وارد کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل تهیه شده است تا کاربران به بهترین نحو خرید هندزفری AKG، خرید کابل شارژ آیفون، خرید شارژر آیفون را به ثمر برسانند.

قیمت لوازم جانبی موبایل

همانطور که می‌دانید به علت بالا بودن قیمت اجناس اورجینال نظیر هندزفری تایپ سی سامسونگ، شارژر اپل واچ، شارژر 25 وات و غیره ...  برخی کاربران روی به تهیه لوازم غیراصل و فیک نموده‌اند که در ظاهر شاید قیمت کاذب آن‌ها خوشایند باشد ولی پس از مدت ها این تصمیم آن‌ها پشیمانی بیش به دنبال نخواهد داشت زیرا کالاهای غیراصل از طول عمر بسیاری پایینی برخوردار هستند و پس از بازه زمانی کوتاهی دوباره مجبور به خرید هندزفری AKG، خرید کابل شارژ آیفون، خرید شارژر آیفون مجدد خواهید شد.

برای مثال اگر تجربه خرید اجناسی که به داخل مترو به فروش می‌رسند داشته باشید متوجه حرفم خواهید و اگرچه قیمت ارزانی دارند ولی در عمل کارایی نامطلوبی خواهند داشت، و این مسئله در خصوص خرید کلگی آداپتورها نظیر شارژر 18 وات اپل بیشترین اهمیت و حساسیت را دارد.

چون با کوچکترین غفلت باعث خرابی باتری و حتی مدارهای داخلی گوشی یا تبلت خود خواهید شد و اگر نگاهی منطقی بیندازید  می‌فهمید اصلا ارزش ندارد که با استفاده از جنس تقلبی مجبور به تعمیر و حتی تعویض موبایل خود شوید، درکل محصولات چینی از لحاظ اقتصادی نیز صرف ندارند و باید خرید هندزفری AKG، خرید کابل شارژ آیفون، خرید شارژر آیفون در کیفیت اصلی انجام دهید.

علی پخش می گوید اکسسوری‌های چینی و استوک می‌توانند از لحاظ ظاهر هیچ فرقی با نمونه اصلی نداشته باشند و حتی خود کاربر متوجه این موضوع نشود و همین مسبب سوء استفاده برخی افراد سودجو از این موقعیت است که تقلبی را به اسم اصلی به دست خریداران می‌رسانند. و آخر مطلب به اینجا می‌رسد که بهترین کار خرید از فروشگاه‌های معتبر و با اصالت است.

چگونه فروشگاه‌های اینترنتی معتبر را تشخیص دهیم؟

 اصلا کار سختی نیست و به راحتی خواهید توانست تشخیص داده و سپس دست به خرید هندزفری AKG، خرید کابل شارژ آیفون، خرید شارژر آیفون بزنید اما اگر می‌خواهید بدانید که چه طور این کار را انجام دهید با ما همراه باشید.

اصلی ترین شاخصه برای شناسایی فروشگاه اینترنتی معتبر این است که به قسمت پایین صفحه آن مراجعه نموده و به دنبال لگو پروانه شکل آبی رنگ بگردید که زیر آن نوشته اعتماد الکترونیک است و پس از پیدا کردن روی آن کلیک کنید، سپس تمام اطالاعات صاحب کسب و کار که شامل تاریخ تاسیس، نام و نام خانوادگی و آدرس می‌باشد برایتان نمایان می شود و پس مشاهده می‌توانید با خیال راحت می‌توانید خرید هندزفری AKG، خرید کابل شارژ آیفون، خرید شارژر آیفون را انجام بدهید.

چگونه لوازم جانبی موبایل اصلی بخریم؟

نکته اینجاست مراکزی که فاقد این نماد اعتماد هستند بدین معناست که خارج از نظارت وزارت صمت هستند و خرید از آن‌ها نوعی ریسک به شمار می‌رود، مجموعه‌هایی که از این لگو بهره مند هستند با کوچکترین تخلفی مورد جریمه و با تکرار آن برچسب نشان الکترونیکی از آن‌ها سلب خواهد شد.

از نمونه فروشگاه‌هایی که دارای همچین لگویی برای جلب اعتماد مشتریان هستند می‌توان به دیجی کالا، استایل آپ و علی پخش اشاره نمود که همواره می‌کوشند بوسیله عرضه محصولات با بهترین قیمت و همراه با گارانتی و سایر خدمات پس از فروش اصول مشتری مداری را در قالب خود حفظ نمایند، تا آن‌ها با خیالی آسوده به خرید هندزفری AKG، خرید کابل شارژ آیفون، خرید شارژر آیفون بپردازند.

نحوه شناسایی لوازم جانبی اصلی گوشی

 پیش می‌آید که به برخی دلایل امکان خرید اینترنتی برایتان مهیا نبوده و مجبور به خرید حضوری از مغازه ها باشید و می‌خواهید نسبت به کیفیت محصول خاطر جمع شوید که اصلی باشد یا از فروشگاه اینترنتی جنسی را خریداری کرده اید و در اورجینال بودن آن شک پیدا کرده باشید.

قبل از اینکه به نحوه شناسایی لوازم جانبی اصلی گوشی بپردازیم، علی پخش روی این نکته تاکید می‌کند که مشتریان حتما به فاکتور توجه نمایند که روی آن مهر همان فروشنده خورده باشد و اسم اصلی حتما در فاکتور قید شده باشد.

حالا به اینجا می‌رسیم که چگونه پیش از خرید هندزفری AKG، خرید کابل شارژ آیفون، خرید شارژر آیفون کیفیت آن را بفهمیم.

شاخصه‌های شارژر اصلی

همانگونه که می‌دانید هر اکسسوری یک سری نشانه‌ها دارد که بواسطه آن‌ها خواهیم توانست نوع اصل را تشخیص دهیم این مبحت در خرید شارژر آیفون نیز صدق می‌کند، ابتدا به جعبه دقت نمایید باید پلمپ و بسته باشد که مبادا جنس دست دو یا استفاده شده تحویلتان ندهند.

سپس به سریال زیر جعبه دقت فرمایید و آن را وارد سایت چک کاوریج اپل کنید تا اطلاعات مربوطه را برایتان بالا بیاورد سپس به نوشته‌های روی کله شارژ دقت نمایید که باید به صورت شفاف و پررنگ باشند و کوچکترین غلط املایی روی آن وجود نداشته باشد، از قابلیت‌های شارژر اپل اصل اینکه نباید داغ کند و وزن نسبتا سنگینی داشته باشد، تا اینجا اطلاعات کامل را در رابطه با کله شارژ خدمت شما ارائه شد همراه باشید با ادامه مقاله آموزشی برای خرید هندزفری AKG، خرید کابل شارژ آیفون، خرید شارژر آیفون.

خرید هندزفری AKG و کابل شارژر اصل اپل

برای اینکه بتوانیم خرید کابل شارژر اصل اپل را نیز به خوبی انجام دهیم می‌بایست اطلاعاتی نیز را در اختیار داشته باشیم اولین شرط که طبق حرفی که در بالا زده شد به سریال پارت نامبر حتما توجه کنیم و برروی سیم کابل نوشته ای هست که باید پر رنگ و خوانا باشد.

در گام بعد با استفاده از یک آهن ربا اورجینال بودن آن را خواهید فهمید بدین شکل  مگنت نباید سیم را جذب کند در غیر این صورت کپی است و همچنین تنها قسمتی که از آن توسط آهن ربا باید جذب شود قسمت کانکتور یا سری کابل است که به داخل درگاه گوشی شما می‌رود.

برای خرید شارژر آیفون، خرید کابل شارژ آیفون و از همه مهم تر هندزفری AKG باید بدانید که از مشخصات هدفون اصلی ای کی جی وجود سوراخ ریز دیگری در قسمت گوشی هست و فراموش نکنید که قبل از حتما آن را تست کنید که از کیفیت و بیس صدای مطلوبی برخوردار باشد.

چگونه لوازم جانبی موبایل اصلی بخریم؟

خرید لوازم جانبی موبایل از علی پخش

با خرید لوازم جانبی موبایل از علی پخش با نشانی آدرس Alipakhsh.ir هیچ نگرانی بابت غیر اصل بودن نخواهید داشت در غیر اورجینال بودن کاربران قادر به مرجوع کردن کالای خود می‌باشند، و در این فروشگاه اینترنتی همه اجناس از گارانتی بلند مدت یک ساله برخوردار هستند، همچنین تیم علی پخش پشتیبانی 24 ساعته دارد که می‌توانید سوال و مشکل خود را به آن‌ها گزارش کنید.

بنابراین می‌توانید به آسانی به خرید هندزفری AKG، خرید کابل شارژ آیفون، خرید شارژر آیفون بپردازید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید