مرد هندی با وجود آنکه در آمریکا حضور داشت موفق شد سارق منزل خود را در حین سرقت در هند دستگیر کند.

دستگیری سارق حین سرقت از منزل از راه دور / فیلم

به گزارش سلام نو، این مرد اهل حیدراباد هند با کمک فناوری‌ای که در خانه خود نصب کرده و از طریق تلفن همراه خود آن را چک می‌کرد پس از رویت دزد در داخل خانه همسایگان خود را باخبر کرد. بنا به گزارش پلیس محلی هند همسایگان این مرد که هویتش مشخص نشده بلافاصله با پلیس تماس گرفتند که منجر به دستگیری دزد در محل سرقت شد.

بنا به این گزارش صاحب خانه پس از ورود دزد به خانه اش، از طریق سنسورهای حرکتی هشداری را روی تلفن همراه ود دریافت کرد. وی پس از بررسی دوربین‌های خانه متوجه حضور یک فرد غریبه در داخل خانه اش شد. او بلافاصله همسایگانش را از طریق تلفن باخبر کرد. این اتفاق در ساعت ۳ نیمه شب چهارشنبه رخ داد.

همسایگان این مرد با مشاهده درب خانه و شکسته شدن قفل آن بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و پلیس با حضور در محل سرقت سارق را دستگیر کرد. پلیس با حضور در خانه این مرد از سارق خواست تا فورا خود را تسلیم کند. پلیس پس از خودداری سارق از بازکردن درب خانه و تسلیم نشدن از طریق یکی از پنجره‌ها وارد خانه شد. سرانجام سارق که در اتاق خواب مخفی شده بود توسط پلیس دستگیر شد.

پلیس جواهرات و اشیاء باارزشی را که توسط سارق در زیر مبل مخفی شده بود پیدا کرد. هویت سارق «تی. راماک ریشنا» ۳۲ ساله یک در تهیه فیلم‌های سینمایی به عنوان کمک کار می‌کرد. او که اهل منطقه ناگارکورنول است تابحال به خاطر انجام سرقت ۱۰ بار به زندان رفته است. او به جرم ارتکاب یک فقره سرقت به تازگی از زندان آزاد شده بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید