کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی گفت: از روز پنجشنبه وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه‌ای به ویژه در بعدازظهرها پیش‌بینی می‌شود، در مناطقی نیز شاهد بارش برف و باران در آخر هفته خواهیم بود.

باد شدید و ناپایداری جوی در مرکز ایران

به گزارش سلام نو به نقل از ایمنا، آسیه آقایی اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار در امروز بر روی استان است و امروز بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید در غرب استان بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به ناپایداری جوی از فردا تا روز شنبه، افزود: از روز پنجشنبه وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه‌ای در استان به ویژه در بعداز ظهرها پیش‌بینی می‌شود همچنین در مناطق غربی و جنوبی استان روزهای پنجشنبه و جمعه، بارش برف و باران و روز جمعه بارش‌های پراکنده در دیگر مناطق استان انتظار می‌رود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان باد شدید در مناطق شرقی را همراه با گرد و خاک محلی و کاهش دید دانست و گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده سه تا پنج درجه افزایش می‌یابد و دمای اصفهان در گرم‌ترین ساعت به ۲۳ و در خنک‌ترین ساعت‌های شبانه روز به هفت درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خور وبیابانک را با چهار درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان اعلام کرد و افزود: سردترین شهرستان استان نیز بوئین ومیاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید