۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
کد خبر: 55340240

روسیه این توانایی را دارد که صادرات خود را از بازار اروپا به سایر بازارها هدایت کند. نواک گفت: روسیه بزرگترین تأمین کننده نفت اروپا است.

قیمت نفت به ۳۰۰ دلار می‌رسد؟!

به گزارش سلام نو به نقل از اسپوتنیک، الکساندر نواک، معاون نخست‌وزیر روسیه گفت: امتناع از نفت روسیه باعث جهش قیمت به ۳۰۰ دلار در هر بشکه خواهد شد.

الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه گفت: کنار گذاشتن نفت روسیه عواقب جدی برای بازار جهانی به دنبال خواهد داشت و قیمت هر بشکه نفت ممکن است به ۳۰۰ دلار برسد.

نواک به خبرنگاران اطمینان داد که کاملاً واضح است که کنار گذاشتن نفت روسیه عواقب ناگواری برای بازار جهانی به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: جایگزینی سریع نفت روسیه در بازار اروپا غیرممکن است. این مسئله بیش از یک سال طول می‌کشد و برای مصرف کنندگان اروپایی که قربانیان اصلی خواهند بود، گران‌تر خواهد بود. سیاستمداران اروپایی باید به شهروندان و مصرف کنندگان خود هشدار دهند. در مورد آنچه در انتظار آنهاست… قیمت بنزین، برق و گرمایش افزایش خواهد یافت.

نواک با اشاره به اینکه مسکو از اظهارات غرب مبنی بر کنار گذاشتن نفت روسیه نگران است، خاطرنشان کرد: روسیه این توانایی را دارد که صادرات خود را از بازار اروپا به سایر بازارها هدایت کند. نواک گفت: روسیه بزرگترین تأمین کننده نفت اروپا است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید