۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
کد خبر: 55340216

هتل فرمونت باکو چندین بار موفق به کسب جوایز مختلف شده است و افتخاراتی چون چهارمین هتل لوکس و چهارمین هتل اسپا برتر را از آن خود کرده است.

فرمونت هتلی مدرن در باکو

به گزارش سلام نو، یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین جاذبه های شهر ساحلی باکو، برج های زیبا و منحصر به فرد شعله (Baku Flame Towers) هستند. سه برج که به صورت شعله های آتش ساخته شده و به نمادی مشهور در دل باکو تبدیل گشته، از زیباترین آسمان خراش های دنیا محسوب می شوند. هر یک از ساختمان های این برج کاربری خاص دارند. اولین برج کاملا مسکونی، دومین برج تماما هتل و سومین برج محل قرار گیری دفاتر و مراکز تجاری هستند.

هتل فرمونت باکو - مقایسه قیمت و رزرو هتل - سایت گردشگری ایران

هتل ۵ ستاره فرمنت که از برترین هتل های شهر باکو میباشد در سال ۲۰۱۳ با داشتن ۳۱۸ اتاق افتتاح شد و از هتل های فوق العاده مدرن این شهر است. مناظر دیدنی شهر و دریای زیبای خزر از ویژگی های این هتل زیباست که اقامت مهمانان را رویایی می کند. هتل فرمونت باکو چندین بار موفق به کسب جوایز مختلف شده است و افتخاراتی چون چهارمین هتل لوکس و چهارمین هتل اسپا برتر را از آن خود کرده است.

هتل فرمونت باکو - مقایسه قیمت و رزرو هتل - سایت گردشگری ایران

مهمانان و مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، مناظر چشم‌ نوازی را از بخش‌ های مختلف شهر و دریای خزر می‌ توانند تماشا کنند. از نکات برجسته هتل فرمونت، وجود امکانات و تکنولوژی‌ های به روز جهان همچون میز آیپد برای استفاده مسافران است. خودروهای ترانسفری که در این هتل مشغول فعالیت هستند نیز از نمونه‌ های جدید و لوکس شرکت ‌های خودروسازی انتخاب می شوند. رستوران هتل بهترین نمونه ‌های غذای محلی و غذاهای کشورهای دیگر همچون غذای فرانسوی را برای مسافران آماده می ‌کند. اغلب مسافرانی که هتل فرمونت را برای اقامت انتخاب می ‌کنند، رستوران هتل را به سایر رستوران‌ های اطراف ترجیح می ‌دهند. همچنین افراد با رژیم غذایی خاص میتوانند به این رستوران سفارش خاص بدهند.

منبع: تریپ یار 

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید