نگ کردن موها یکی از بارزترین این نوع تغییرات است. اگر مایل به تغییر کردن و داشتن رنگ مویی زیباتر از همیشه در سال جدید هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا آخر بخوانید.

​جدیدترین رنگ موها در سال ۱۴۰۱ معرفی شدند

معمولا هر ساله خانم‌ها برای استقبال از سال جدید کارهایی را انجام می‌دهند و از آن به این گونه تعبیر می‌کنند که با نو شدن سال همه چیز باید نو شود. این نو شدن، از نو شدن وسایل خانه گرفته تا لباسها به تغییر و تحولاتی در ظاهر بانوان می‌انجامد. نو شدن صرفا به معنای جدید شدن نیست بلکه گاهی با به وجود آمدن چند تغییر ساده می‌توان ظاهری جدید و البته نو را پیدا کرد. در این راستا بسیاری از خانم‌ها فرارسیدن فصل بهار و قبل از نوروز اقدام به به وجود آوردن تغییراتی در ویژگی‌های ظاهری خود می‌کنند. رنگ کردن موها یکی از بارزترین این نوع تغییرات است. اگر مایل به تغییر کردن و داشتن رنگ مویی زیباتر از همیشه در سال جدید هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا آخر بخوانید.

جدترین رنگ موها در سال ۱۴۰۱ چه نوع رنگ موهایی هستند؟

می‌دانید امروزه رنگ موهای بسیار زیادی به وجود آمده‌اند که ترکیبی از چند رنگ متفاوت هستند که در نهایت رنگی ترکیبی و البته زیبا را به وجود می‌آورد. در این بخش قصد داریم تا به معرفی دو نمونه رنگ موی ترکیبی و جدید برای سال جدید بپردازیم.

                                                                                                      

· رنگ مو با استفاده از روش بالیاژ کردن: بالیاژ کردن مو یکی از روش‌های بسیار پر طرفدار در بین خانم‌های امروزی است که البته نیازمند آرایشگری بسیار ماهر هم هست. این رنگ مو، ترکیبی از رنگ مو روشن در میان رنگ مو تیره است. بنابراین پایه کار باید رنگ تیره باشد. برای انجام دادن آلیاژ می‌توانید از رنگ مو پایه شکلاتی، مشکی، قهوه‌ای و شرابی پررنگ استفاده کنید. این روش کاملا سلیقه‌ای است و بنا به درخواست مشتری قابل اجرا در هر نوع رنگ مو است.

​جدیدترین رنگ موها در سال ۱۴۰۱ معرفی شدند

· رنگ مو با روش آمبره کردن: آمبره کردن یکی دیگر از تکنیک‌های بسیار زیبا در رنگ کردن مو است. یکی از بهترین ترکیب‌ها برای انجام دادن این تکنیک ترکیب رنگ موی دودی و شکلاتی است. برای به دست آوردن ترکیب رنگ موی دودی و شکلاتی از روش آمبره کردن، اکسیدان نیم درصد نیاز دارید که آرایشگر با ترکیب آن با رنگ مو شکلاتی و دودی می‌تواند بسته به سلیقه مشتری، مو را از این روش بسیار زیبا رنگ کند.

​جدیدترین رنگ موها در سال ۱۴۰۱ معرفی شدند

چه نکاتی را قبل از رنگ کردن مو باید رعایت کنید؟

قبل از رنگ کردن مو باید از طبیعی بودن نوع رنگ اطمینان حاصل کنید. بعضی از رنگ موها به دلیل شیمیایی بودن ممکن است به ریشه موهای شما آسیب بزنند. باید از تمیز بودن وسایل رنگ موجود در آرایشگاه اطمینان داشته باشید. باید بدانید که بسیاری از بیماری‌های پوستی مربوط به موی سر از طریق وسایل کثیف موجود در آرایشگاه‌ها به سر مشتری منتقل می‌شوند. همچنین باید از واریاسیون‌ها و کاربردهای آن در رنگ مو اطلاعات لازم را داشته باشید. می‌دانید که وسایل مورد نیاز برای رنگ مو شامل کاسه رنگ، برس مخصوص رنگ، داشتن فویل و همچنین کلاه رنگ از واجبات رنگ کردن مو هستند. بنابراین این وسایل باید توسط آرایشگر بعد از هر بار استفاده تعویض شوند یا با مواد شستشو دهنده کاملا شسته شوند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید