در این دیدار احتمالاً شاهد تغییرات زیادی در سیستم بازی سرخپوشان و همچنین چینش نفرات خواهیم بود.

پرسپولیس با چه ترکیبی به مصاف نساجی می‌رود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز و در اولین دیدار خودش پس از تعطیلات زمستانی نیم فصل باید به مصاف نساجی برود و دیدار هفته هفدهم لیگ برتر را برابر این تیم برگزار کند.

سرخپوشان تهرانی در این دیدار میهمان نساجی هستند که دیدارهایش را در مشهد برگزار می‌کند. در این دیدار احتمالاً شاهد تغییرات زیادی در سیستم بازی سرخپوشان و همچنین چینش نفرات خواهیم بود.

در دروازه مثل همیشه حامد لک حضور خواهد داشت. در خط دفاع شاهد تغییراتی هستیم. با توجه به خروج مهدی شیری و با توجه به اینکه سیامک نعمتی در این دیدار غایب است سرخپوشان گزینه‌ای برای دفاع راست در اختیار ندارند و از همین رو انتظار می‌رود شاهد تغییر سیستم و روی آوردن به سیستم سه دفاعه باشیم که در نبود جلال حسینی، از علی نعمتی، فرشاد فرجی و هنانوف تاجیکستانی تشکیل می‌شود.

میلاد سرلک به ترکیب اصلی پرسپولیس بر می‌گردد و زوج کمال کامیابی نیا در مرکز میدان خواهد شد و در کنار آنها دو مدافع هافبک کناری سرخپوشان منوچهر صفروف و سعید آقایی هستند که به عنوان وینگ بک های کناری بازی خواهند کرد.

در خط حمله هم مهدی عبدی مهاجم نوک پرسپولیس است و احسان پهلوان و وحید امیری هم در نبود مهدی ترابی که غایب این بازی است وینگر های سرخپوشان خواهند بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی: حامد لک، علی نعمتی، فرشاد فرجی، منوچهر صفروف، وحدت هنانوف، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی عبدی

lineup(1)

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید