رییس کمیته استیناف گفت: برای پایان دادن به همه حرف و حدیث‌های اخیر قصد داریم ظرف یکی دو روز آینده رای نهایی و قطعی‌مان را صادر کنیم.

رای پرونده گل‌گهر سیرجان به زودی اعلام می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، در حالی که در روزهای میانی هفته گذشته عنوان شد قرار است کمیته استیناف رای مربوط به پرونده شکایت باشگاه های استقلال، سپاهان و پیکان از حضور بازیکن خارجی در تیم گل گهر سیرجان را صادر کند همچنان این رای برای چندمین بار صادر نشده و صدورش به تاریخ دیگری موکول شد.

مهدی دادرس رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به خبرورزشی در این باره گفت: برای پایان دادن به همه حرف و حدیث های اخیر قصد داریم ظرف یکی دو روز آینده رای نهایی و قطعی مان را صادر کنیم تا ضمن پایان گرفتن همه شایعات، این پرونده نیز خاتمه پیدا کند.

ناگفته نماند؛ پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رای اولیه باشگاه گل گهر سیرجان را در سه دیدار مقابل تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان با نتیجه سه بر صفر بازنده اعلام کرده و با استناد به مدارک ارائه شده به کمیته انضباطی باشگاه سیرجانی را در پرونده فوق محکوم دانسته بود.

باشگاه گل گهر سیرجان پس از صدور این رای با ارائه مدارکی تازه به کمیته استیناف خواستار رسیدگی مجدد به این پرونده شده و البته عنوان کرده‌اند در صورت لزوم، مراتب را به دادگاه عالی فوتبال در فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) نیز اعلام خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید