در بین راه های مهاجرت به کانادا، بهترین روش مهاجرت متناسب با شرایط تحصیلی، اقتصادی، خانوادگی و ...هر فرد متغیر است. به همین دلیل نمی توان یک روش کلی برای همه ی افراد در نظر گرفت.

نگاهی به شرایط مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۲

قصد مهاجرت به کانادا را دارید؟ راه های مهاجرت به کانادا کدام است؟ در بین روش های موجود کدام یک می تواند گزینه ی خوبی برای مهاجرت شما باشد؟ شرایط مهاجرت به کانادا در ۲۰۲۲ چیست؟ در ادامه در نظر داریم راهکارهای مطلوب برای مهاجرت به این کشور را مورد بررسی قرار دهیم. متناسب با شرایط خود می توانید یک روش مطمئن را انتخاب کنید.

مهاجرت به کشور کانادا روش های مختلفی دارد. البته موفقیت شما در این امر دخیل است که آیا شرایط فعلی برای مهاجرت کافی است یا نه!  مهاجرت و اخذ اقامت دائمی از کانادا یکی از مباحث مهم روز می باشد زیرا افراد زیادی به دنبال بهره مندی از این فرصت هستند. کشور کانادا شرایط مطلوبی را در اختیار مهاجران قرار داده است. کانادا به عنوان یکی از مقاصد محبوب در جهان، روش های مهاجرتی زیادی را برای جذب افراد متخصص و فعال در نظر دارد.  برای مهاجرت به کشور کانادا در سال ۲۰۲۲ لازم است متناسب با شرایط خود بهترین روش را انتخاب کنید.

بررسی شرایط مهاجرت به کانادا در 2022

راه های مهاجرت به کانادا

از مهمترین راه های مهاجرت به کانادا می توان موارد زیر را نام برد:

مهاجرت به کانادا: کار

کشور کانادا نیروی کار کافی ندارد. به همین دلیل روش های مختلفی را برای جذب نیروی کار در نظر گرفته است. شما با مهاجرت کاری میتوانید اقامت دائمی دریافت کنید. به همین دلیل این روش جزو محبوب ترین روش های موجود در نظر گرفته می شود. برای مهاجرت کاری برنامه های مختلفی ارائه شده است که شامل موارد زیر است:

  • جاب آفر
  • اسکیل ترید
  • اسکیل ورکر
  • خود اشتغالی کانادا
  • برنامه‌های استانی

در اولین مرحله لازم است از طریق لیست مشاغل مورد نیاز کانادا و لیست ناک اطلاعات لازم در مورد اشتغال زایی در حرفه ی خود را به دست آورید.

برای اطلاعات دقیق تر درباره شرایط مهاجرت به کانادا اینجا کلیک کنید.

مهاجرت به کانادا: سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در این کشور یکی از روش های مهاجرت می باشد که از طریق آن می توانید اقامت دائمی دریافت کنید. روش های سرمایه گذاری مختلفی موجود است که شامل کارآفرینی، سرمایه گذاری استانی، خرید بیزینس، استارت آپ و ... می باشد. شرایط و قوانین هر یک از این روش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق استارت آپ برای همه ی اعضای خانواده ی خود اقامت دائمی دریافت کنید. به عنوان مثال از مهمترین شرایط دریافت ویزای استارت آپ می توان موارد زیر را نام برد:

  • داشتن طرح تجاری رقابتی
  • داشتن یک کسب و کار موفق
  • ایجاد شرایط اشتغال زایی

روش های مهاجرت کانادا و دریافت اقامت کانادا

 

مهاجرت به کانادا:  خود اشتغالی

مهاجرت با روش های خود اشتغالی نیز می تواند برای افرادی مفید باشد که دارای تخصص خاصی در حوزه ای هستند. اگر در زمینه ی هنری، فرهنگی و ورزشی فعالیت دارید می توانید ویزای خود اشتغالی دریافت کنید. از جمله مهمترین تخصص های مورد تایید می توان موارد زیر را نام برد:

داشتن تخصص در رشته های ورزشی

داشتن تخصص در حوزه های فرهنگی-هنری

ورزشکار در حوزه های مختلف

مربی ورزشی

داور ورزشی

مربی برنامه‌های ورزشی

طراح

نویسنده

نقاش

عکاس

مهاجرت به کشور کاناداتحصیل

مهاجرت از طریق تحصیل یک فرصت بی نظیر برای شما خواهد بود زیرا هم می توانید اقامت دائمی این کشور را به دست آورید و هم از سطح آموزشی عالی بهره مند شوید. شما در حین تحصیل می توانید کار کنید و این یک فرصت مطلوب برای دانش آموختگان می باشد. از مهمترین مزیت تحصیل در این کشور می توان به اخذ بورسیه و همچنین امکان تحصیل به دو زبان اشاره کرد. از شرایط تحصیل در این کشور می توان موارد زیر را نام برد:

  • سن: زیر ۴۵ سال
  • تمکن مالی: متغیر
  • گپ تحصیلی قابل قبول: زیر ۵ سال و البته قابل توجیه
  • داشتن نامه پذیرش: الزامی
  • مدرک زبان درخواستی: توسط دانشگاه تعیین می شود

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کشور کانادا:  ازدواج

لازم به ذکر است که ازدواج ساختگی و صوری برای مهاجرت به این کشور روش مطلوبی نیست زیرا مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج مشمول شرایط خاصی می باشد.

بهترین روش مهاجرت به کانادا

در بین راه های مهاجرت به کانادا، بهترین روش مهاجرت متناسب با شرایط تحصیلی، اقتصادی، خانوادگی و ...هر فرد متغیر است. به همین دلیل نمی توان یک روش کلی برای همه ی افراد در نظر گرفت. در بین روش های موجود، مهاجرت از طریق استارت آپ معمولا از محبوبیت زیادی برخوردار است. زیرا کشور کانادا سهولت های بسیاری را برای صاحبان کسب و کارها در نظر گرفته است. اگر ایده ی خلاقانه ای دارید و بودجه ی کافی برای این منظور در نظر گرفته اید، می توانید این روش را در اولویت قرار دهید. دانشجویان می توانند با دریافت بورسیه ی کامل، از مزیت فرصت تحصیلی در این کشور بهره مند شوند.

مهاجرت به کانادا زیر نظر موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ 

برای مهاجرت لازم است اطلاعات جامعی در مورد راه های مهاجرت به کانادا  به دست آورید. هر گونه ندانم کاری سبب اتلاف زمان و هزینه ی شما خواهد شد. به همین دلیل حتما زیر نظر موسسه های مهاجرتی کاربلد و حرفه ای اقدامات لازم برای مهاجرت را انجام دهید. موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴  با سالها تجربه و تخصص در این حوزه و بهره مندی از یک تیم کاملا حرفه ای در خدمت شما عزیزان است. با دریافت مشاوره ی لازم می توانید ممطئن ترین روش برای مهاجرت را مطابق با شرایط خود انتخاب کنید. شما لایق بهترین ها هستید و ما در تلاش هستیم بهترین خدمات را به شما معرفی کنیم. برای دریافت راهنمای جامع شرایط مهاجرت به کانادا در ۲۰۲۲ همین اکنون با atlantic۷۲۴.com  در تماس باشید. سال ۲۰۲۲ می توانید با تکمیل مدارک درخواستی، شانس مهاجرت خود به این کشور را افزایش دهید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید