در این‌ عملیات، ۲ تیم از هلال احمر آستارا، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی پشتیبانی و یک تیم کوهستانی از هلال احمر تالش در محل وقوع حادثه حضور داشتند.

سقوط مرگبار جوان گلستانی به دره آبشار لاتون آستارا

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، بابک حیدرزاده گفت: در ساعت ۱۵:۳۰ روز گذشته گزارشی مبنی بر سقوط یک جوان از آبشار لاتون آستارا به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر این شهرستان اعلام شد.

وی اضافه کرد: با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر آستارا و تیم پشتیبانی تالش، تیم کوهستان و با همکاری بخشداری لوندویل، دهیاری، خانه هلال باش محله، پیکر بی جان یک جوان از استان گلستان که به دره آبشار لاتون آستارا سقوط کرده بود، پیدا شد.

حیدرزاده افزود: در این‌ عملیات، ۲ تیم از هلال احمر آستارا، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی پشتیبانی و یک تیم کوهستانی از هلال احمر تالش در محل وقوع حادثه حضور داشتند.

وی بیان کرد: پس از عملیات جستجو در کمتر از ۲۴ ساعت توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر با کمک هیات کوهنوردی بندر انزلی و اهالی محل، پیکر بی جان یک جوان کشف و تحویل عوامل انتظامی شد.

وی به گردشگران و شهروندان توصیه کرد، در حوادث مختلف با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند.

آبشار لاتون با ۶۰۰ سال قدمت و ۱۰۵ متر ارتفاع در ۱۵ کیلومتری جنوب آستارا در ۶ کیلومتری روستای کوته کومه قرار دارد و در فاصله ۱۰ متری آن، آبشار دیگری با ۶۵ متر ارتفاع وجود دارد و سرریز آب آن نسبت به لاتون، بیشتر و پهن تر است و در طول ایام مختلف سال مورد توجه گردشگران و کوهنوردان است.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    2 0
    حیف جوانیش از فامیلامون بود
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    2 0
    حیف جوانیش از فامیلامون بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید