در ادامه با هم به مرور اخباری از سلام نو خواهیم پرداخت که در تاریخ ۱۵ دی۱۴۰۰ بیشترین بازدید را از سوی مخاطبان این وبسایت خبری داشته است.

از خبر خوش برای استخدام نیروهای شرکتی ارگان‌های دولتی تا چگونگی روشن شدن تکلیف یارانه‌ها در دولت جدید / خبرهای پربازدید سلام نو در تاریخ ۱۶ دی ماه ۱۴۰۰

۱. زمان جدید واریز یارانه دولت مشخص شد

 زمان جدید واریز یارانه دولت مشخص شد

در هفته آینده قرار است یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به حساب سرپرستان خانوار ۷۸ میلیون نفر واریز شود، آیان یارانه جدید در هفته آینده واریز می‌شود؟ البته پیگیری‌ها نشان می‌دهد که خبر خوش دولت در دی ماه اجرایی نمی‌شود و یارانه جدید همزمان با یارانه معیشتی بنزین بهمن ماه واریز می‌شود.

۲. خبر مهم درباره تصویب «طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت» / همه‌ی پیمانکاران و مقاطعه‌کاران حذف می‌شوند؟

خبر مهم درباره تصویب «طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت» / همه‌ی پیمانکاران و مقاطعه‌کاران حذف می‌شوند؟

یش از سه ماه است که نیروهای پیمانکاری و قراردادی نهادهای دولتی و عمومی کشور، در انتظار طرحی هستند که قرار است ساماندهی نیروها و تبدیل وضعیت آن‌ها را اجرایی کند.
«طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت» از شهریور ماه در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال پیگیری است؛ علیرغم خلف وعده‌ی کارگزاران دولت در ارائه لایحه‌، کمیسیون اجتماعی، بررسی و تکمیل طرح را در هفته‌های گذشته پیگیری کرد و در نهایت، شامگاه دوازدهم دیماه این طرح با انجام برخی اصلاحات جزئی، در این کمیسیون به تصویب نهایی رسید.

۳. لحظه تخریب پل دوم شهر میناب در پی طغیان رودخانه / فیلم

لحظه تخریب پل دوم شهر میناب در پی طغیان رودخانه / فیلم

ورودی پل بسیج شهر میناب بعلت طغیان رودخانه حاصل از بازگشایی دریچه سد استقلال، دقایقی پیش تخریب شد.

۴. یارانه جدید دولت بهمن ۱۴۰۰ واریز می‌شود؟

 یارانه جدید دولت بهمن ۱۴۰۰ واریز می‌شود؟

طبق وعده معاون اقتصادی رئیس‌جمهور قرار بود در این ماه یارانه جدیدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شود، محسن رضایی گفته بود که یک خانواده چهار نفره از دی ماه ۸۰۰ هزار تومان یارانه دریافت می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    0 0
    چندی قبل هم آقای فتحی، نماینده گرامی مردم خون گرم سنندج نیز به مساله همسان سازی حقوق بازنشستگان پرداخت. حال که خدا را شکر نمایندگانی چون شما و آقای فتحی و نماینده گرانقدر سلسله و دلفان نسبت به همسان سازی حقوق بازنشستگان احساس مسوولیت وافری دارید، جا دارد ترتیبی اتخاذ نمایید تا لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان با 50 امضا خارج از نوبت بررسی وتصویب گردد. قطعا مستحضرید که مدت زیادی تا پایان برنامه ششم باقی نمانده و بر این اساس، فرصت زیادی برای اجرای ماده 30 قانون برنامه ششم در اختیار نمی باشد. شما به درستی، همسان سازی حقوق بازنشستگان، آن هم به صورت کم تر از دریافتی شاغلان( اشاره به متناسب سازی 90 درصدی) را حق مسلم بازنشستگان می دانید. ولی سرورم، فرصت بسیار کم می باشد و متوقع است که جناب عالی و دیگر دوستان کاری کنید تا لایحه مربوطه خارج از نوبت بررسی گردد. توفیقتان را از خداوند متعال خواستارم_

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید