در ویدیو زیر شاهد تصاویری از مرد موتورسوار بدون دست و پا خواهید که در فضای مجازی به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

موتورسواری عجیب فرد معلول بدون دست / فیلم

به گزارش سلام نو، بسیاری از افراد با وجود آنکه از نعمت‌هایی بزرگ در زندگی برخوردارند، اما آن‌ها را کوچک شمرده و بی توجه هستند. یکی از همین نعمت‌های بزرگ سلامتی است. در همین حال افرادی نیز هستند که با وجود آنکه از این نعمت بزرگ بی بهره اند، اما هرگز باعث نشده تا شوق زندگی کردن را از دست بدهند.

«محمد اسلام» یکی از همین افراد است. این راننده هندوستانی با وجود آنکه بدون دست و پا است، اما از شرایط زندگی اش هیچ گله‌ای ندارد. او با وجود این ناتوانی جسمی با موتورسیکلت مخارج خانواده خود را تامین می‌کند. در ویدئویی که «آناند ماهیندرا»، یک هندوستانی در توئیتر خود منتشر کرده، محمد را در حال صحبت با دو نفر دیگر نشان می‌دهد. او در این ویدئو اشاره می‌کند که با همین وضعیت (بدون داشتن دست و پا) به مدت ۵ سال است که موتورسواری می‌کند.

در این ویدئو محمد می‌گوید: «من دو فرزند دارم. به علاوه همسرم و پدر سالخورده ام. من برای آسایش آن‌ها تلاش می‌کنم. همه این‌ها لطف خداوند است.» آقای ماهیندرا با انتشار این ویدئو و تگ کردن یک کارآفرین از وی درخواست کرد تا در صورت امکان برای محمد شغلی پیدا کند. این کارآفرین در پاسخ ماهیندرا نوشت تلاش می‌کند تا این راننده را پیدا کند./ باشگاه خبرنگاران

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید