افرادی با پوشیدن لباس بابانوئل با بالارفتن از پنجره های طبقات مختلف بیمارستان و اهدای هدیه کریسمس، کودکان بیمار را خوشحال کردند.

اقدام جالب چند بابانوئل برای خوشحالی چند کودک بیمار / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در تلاش برای آوردن خنده بر لبان کودکان بیماری که در بیمارستان بستری هستند، یک گروه از ناجیان آلپاین با پوشیدن لباس‌های بابانوئل دست به اقدامی جالب زدند. این نجات دهندگان در حالی که لباس بابانوئل بر تن داشتند از نمای طبقات مختلف ساختمان بیمارستان بالا رفته و هدایایی را به این کودکان اهدا کردند. این اتفاق در بیمارستان پلیس لینیکو آمبرتو ایتالیا رخ داد.

این افراد با استفاده از مهارت خود در صعود خود را به پنجره ها، پشت بام و دودکش بیمارستان رساندند و با دادن هدایا کودکان را خوشحال کردند. در همین حال در اسلوونی نیز تعدادی از افراد با پوشیدن لباس بابانوئل در بیمارستان کودکان لجوبلجانا حضور یافتند و صحنه‌هایی انسان دوستانه را رقم زدند.

خبرگزاری رویترز با انتشار ویدئویی از این اقدام انسان دوستانه در ایتالیا نوشت: «بابانوئل‌ها در ایتالیا به بیمارستان کودکان رفتند و هدایایی را به کودکان بیمار تقدیم کردند.»

گفتنی است؛ اقدام انسان دوستانه این افراد در ایتالیا و اسلوونی در حالی خبرساز می‌شود که هفته گذشته نیز سورپرایز بابانوئل‌ها برای کودکان بیمار در بیمارستانی در پرو به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید