سایت فایلسو، یک سرویس تهیه و چاپ کتاب خارجی است که علاوه بر ارائه رایگان صد ها کتاب ارزشمند، به شما در خرید و چاپ کتاب زبان اصلی نیز کمک می کند.

خرید و چاپ کتاب های خارجی با قیمت مناسب در فایلسو

در گذشته پیدا کردن و خرید کتاب های زبان اصلی و تخصصی به دلیل کمیاب بودن و یا گران بودن آنها کاری سخت بود و عموما نتیجه ای نداشت یعنی کتاب مورد نظر پیدا نمی شد و یا در بعضی مواقع به دلیل نبود امکانات و یا تیراژ کم کتب، خرید آن امکان پذیر نبود و شرایط به گونه ای بود که خوانندگان کمتر به دنبال خرید کتاب مرجع میرفتند و کتاب ها عموما به صورت اشتراکی استفاده میشدند. برای حل این مشکل سرویس های گوناگونی نظیر آمازون و گوگل بوکز در دسترس کاربران قرار گرفته اند تا تهیه کتاب را آسان تر از پیش کنند. آمازون که امروزه بزرگترین فروشگاه خرده فروشی جهان است، در ابتدا یک کتاب فروشی زنجیره ای بود و سالانه میلیون ها کتاب به فروش می رساند. آمازون با گسترش فروشگاه خود، هنوز هم به کتاب توجه ویژه ای دارد و تقریبا هر نوع کتابی را در آن می توان پیدا کرد؛ اما آیا خرید کتاب چاپی از آمازون به سادگی امکانپذیر است؟

با توجه به محدودیت های پیش روی کاربران فارسی زبان، همچنان امکان تهیه کتاب های لاتین برای آن ها به آسانی فراهم نیست. اگر اهل مطالعه و کتاب باشید، حتما با چالش ها و مشکلات موجود در این راه آشنایی دارید. به جز کتاب هایی که در ایران نگاشته می شوند، اغلب کتاب های خارجی با تاخیر چند ماهه در ایران ترجمه و منتشر می شوند. انتشار کتاب خارجی به صورت زبان اصلی به دلیل وجود موانع گوناگون و بازار کم، چندان امکان پذیر نیست.

خرید و چاپ کتاب های خارجی با قیمت مناسب در فایلسو

سایت فایلسو، یک سرویس تهیه و چاپ کتاب خارجی است که علاوه بر ارائه رایگان صد ها کتاب ارزشمند، به شما در خرید و چاپ کتاب زبان اصلی نیز کمک می کند. کافیست درخواست کتاب خود را در این سایت ثبت نموده و منتظر بررسی کارشناسان فایلسو باشید، در نهایت در کمتر از یک روز فایل الکترونیکی کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ما در فایلسو انبوهی از کتب تخصصی و عمومی دانشگاهی در مقاطع تحصیلی گوناگون را به صورت نسخه های الکترونیکی و یا چاپی در اختیار شما قرار می دهیم. فایلسو بستری مطمئن برای شما جهت خرید، تهیه و چاپ کتاب خارجی می باشد. اگر مایل به چاپ کتاب باشید، فایلسو می تواند کتاب موردنظرتان را با بالاترین کیفیت برای شما چاپ کند تا بتوانید به نسخه فیزیکی کتاب نیز دسترسی داشته باشید. قیمت خرید کتاب ها در فایلسو نسبت به قیمت اصلی کتاب بسیار کمتر است و همین موضوع فایلسو را برای دانشجویان، محققان و شرکت های گوناگون به گزینه ای مقرون به صرفه تبدیل می کند.

خرید و چاپ کتاب های خارجی با قیمت مناسب در فایلسو

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید