با اعلام فرهاد مجیدی، رشید مظاهری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست و با توجه به نظر پزشک استقلال او نمی‌تواند آبی‌ها را در مقابل نود همراهی کند.

غیبت رشید مظاهری در دیدار استقلال با نود ارومیه

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، در شرایطی که تصور می‌شد با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ برتر، رشید مظاهری در جام حذفی فرصت بازی پیدا کند و حداقل در فهرست آبی‌ها حضور یابد اما این اتفاق برای او رخ نداده و قطعا مظاهری در فهرست دیدار فردای استقلال و نود ارومیه در جام حذفی حضور نخواهد داشت.

این مسئله را فرهاد مجیدی سرمربی استقلال اعلام کرد و با اعلام مجیدی، رشید مظاهری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست و با توجه به نظر پزشک استقلال او نمی‌تواند آبی‌ها را در مقابل نود همراهی کند؛ مجیدی در این‌باره گفت: اواخر تمرین دیروز مصدوم شد و با دکتر تیم صحبت کردم و گفت شرایط بازی ندارد.

با این وصف، مظاهری بازهم به مانند هفته‌های گذشته جایی در فهرست استقلال ندارد تا شایعات درباره جدایی او قوت بیشتری بگیرد؛ به جز سنگربان آبی‌ها، وریا غفوری دیگر غایب استقلال برای دیدار فردا به شمار می‌رود که براساس اعلام سرمربی استقلال طی ۲-۳ روز آینده به تمرینات اضافه خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید