فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم از فیلم و سرگرمی استرالیا (IFEFA) شده است.

نامزدی «پارادایس» برای دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره استرالیا

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، جشنواره بین‌المللی فیلم و سرگرمی استرالیا (IFEFA) اولین بار در نوامبر ۲۰۱۴ در سیدنی برگزار شده و از زمان آغاز به کار خود مورد توجه و حمایت جوامع بین‌المللی از جمله کانادا، ایالات متحده، بریتانیا، هند، پاکستان و بسیاری از کشورهای دیگر قرار گرفته است.

این جشنواره یک رویداد منحصربه‌فرد است که امکان دریافت آثار از سراسر جهان را داراست. هدف این جشنواره گسترش و تعمیق روابط فرهنگی و اقتصادی بین استرالیا و سایر نقاط جهان عنوان می‌شود. جشنواره بر توسعه فرهنگی مرکز دارد و برای دستیابی به بالاترین استانداردهای جوامع بین‌المللی منسجم از طریق تقویت تنوع فرهنگی، چندفرهنگی، درک متقابل و صلح هماهنگ تلاش می کند.

جشنواره IFEFA همچنین قصد دارد کارگاه‌های آموزشی، حمایت از استعدادهای محلی، تولید محتوای محلی، فیلم‌های مستند و تعامل با بهترین و پیشروترین انجمن فیلم و هنر جهان را فراهم کند.

بر اساس اعلام سایت امریکن برایتلایت فیلم که پخش جهانی فیلم پارادایس را بر عهده دارد، این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم از فیلم و سرگرمی استرالیا (IFEFA) شده است.

مهران رجبی، جواد عزتی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری، کیان کاووسی، مسعود بهارلو، حامد توسلی، مجید مهین‌دوست و بیتا عطشانی از ایران و الیویا بورکات، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فولوس از کشور آلمان در فیلم پارادایس به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در فیلم سینمایی پارادایس جواد عزتی، طلبه‌ای جوان است که با دوستش در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا شده و برای دیدن او راهی آلمان می‌شوند!

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید