ساختمان با شکوه آتلانتیس پالم در بالاترین نقطه جزایر نخل قرار گرفته است. این اقامتگاه لوکس ساحلی علاوه بر ساحل طلایی اختصاصی که دید بسیار زیبایی به جزیره نخل دارد، دارای یک کلوپ ساحلی اختصاصی نیز هست.

اقامتگاه‌ های لوکس ساحلی در دبی

هتل‌ها و اقامتگاه‌ های لوکس ساحلی در دبی به همان اندازه که چشمگیر و مجلل بوده به همان اندازه هم متنوع و زیاد هستند. اقامتگاه‌های ۵ ستاره زیادی در فاصله کمی از سواحل شنی طلایی دبی، از جبل علی گرفته تا مروارید جمیرا واقع شده‌اند. در این مقاله از فلایتیو قصد داریم تا با بهترین هتل ‌های ساحلی دبی آشنا شویم تا شاید بعد از خرید بلیت هواپیما به آن‌ها سر زدید.

اقامتگاه ساحلی آدرس (Address Beach Resort Dubai)

اقامتگاه ساحلی آدرس در ساحل JBR واقع شده است. این هتل لوکس و ۵ ستاره در دسامبر ۲۰۲۰ افتتاح شده و شاهکاری از معماری مدرن آسمان‌خراش‌ها است. این هتل یکی از مرتفع‌ترین استخرهای دبی را داشته که منظره بی‌نظیری از افق ساحل جمیرا، جزایر نخل و فراتر از آن را ارائه می‌کند.

هتل لوکس ساحلی آدرس ۲۱۷ اتاق و سوئیت مهمان شامل اتاق‌های مجلل، سوئیت‌های یک و دوخوابه و همچنین یک سوئیت سه‌خوابه پرزیدنت دارد. تمامی اتاق‌های این هتل امکانات و زیبایی‌شناسی مدرن داشته و حس دلپذیری را به مهمانان تلقین می‌کند.

اقامتگاه ساحلی آنانترا پالم (Anantara The Palm Dubai Resort)

معماری اقامتگاه ساحلی آنانترا پالم از هتل قطعه‌ای از بهشت تایلند الهام گرفته شده است. این هتل که در جزایر نخل واقع شده یک ساحل اختصاصی به طول ۴۰۰ متر و همچنین ویلاهای اختصاصی روی آب کنار ساحل دارد. علاوه بر ویلاها تعداد زیادی اتاق و سوئیت نیز برای مهمانان این هتل در نظر گرفته شده است.

تعداد زیادی رستوران بین‌المللی در هتل آنانترا پالم وجود داشته که انواع غذاهای ایتالیایی، آسیایی، استرالیایی و ... در آن سرو می‌شود. با اقامت در این هتل لذت زندگی روی آب را تجربه خواهید کرد.

هتل آتلانتیس پالم (Atlantis The Palm)

ساختمان با شکوه آتلانتیس پالم در بالاترین نقطه جزایر نخل قرار گرفته است. این اقامتگاه لوکس ساحلی علاوه بر ساحل طلایی اختصاصی که دید بسیار زیبایی به جزیره نخل دارد، دارای یک کلوپ ساحلی اختصاصی نیز هست.

از ویژگی‌های بارز این هتل باید به آکواریوم عظیم آن و اتاق‌های زیر آب اشاره کرد. دیوارها و سقف تعدادی از اتاق‌های زیر آب شفاف بوده و مسافران می‌توانند بازی جانوران دریایی و منظره‌های بسیار زیبایی را از درون اتاق خود مشاهده کنند.

اقامتگاه بولگاری (Bulgari Resort Dubai)

اقامتگاه بولگاری در جزیره‌ای به شکل اسب دریایی در خلیج جمیرا واقع شده است. این هتل لوکس دارای ۱۰۱ اتاق و سوئیت با بالکن‌های مشرف به شهر و خلیج‌فارس است. علاوه بر اتاق‌ها ۲۰ عدد ویلا با مبلمان مجلل و استخر خصوصی نیز در این هتل وجود دارد.

سرآشپز درجه یک این هتل غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را تهیه کرده و از امکانات ویژه هتل باید به کلوپ ساحلی، استخرهای بزرگ بیضی‌شکل، باشگاه کودکان و کلبه‌های حصیری در ساحل اختصاصی هتل اشاره کرد.

اقامتگاه سزار آب‌های آبی (Caesars Bluewaters Dubai)

اقامتگاه سزار قسمتی از لاس‌وگاس را در دبی ساخته است. ساحل اختصاصی بسیار تمیز و زیبا جذابیت‌های این هتل را چندبرابر کرده است. در حیاط مرکزی هتل یک استخر بزرگ با کناره‌های نامنظم و تخت‌های لوکس خودنمایی می‌کند. این مکان برای یک بعدازظهر آرامش‌بخش که صرف آفتاب گرفتن شود بسیار مناسب است.

فریمونت پالم (Fairmont The Palm)

هتل فریمونت پالم در تنه جزایر نخل قرار دارد. معماری این هتل در نوع خود بی‌نظیر بوده و در آن از چوب‌های تیره، رنگ‌های نارنجی و فضاهای شنی استفاده شده است. فریمونت پالم با ۳۹۱ اتاق و سوئیت میزبان مهمانان و مسافران خواهد بود. ساحل پهناور و ۸۰۰ متری اختصاصی، چهار استخر شنا، ورزش‌های آبی، والیبال ساحلی و باشگاه تنیس از دیگر امکانات این هتل ۵ ستاره است.

هتل پنج نخل (FIVE Palm Jumeirah)

هتل FIVE Palm یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین هتل‌های شهر دبی است. این هتل اولین زمین جزیره نخل را خریداری کرده و اکنون تبدیل به دروازه ورود به جزیره شده است. پس از یک روز شلوغ می‌توانید در رستوران پنت هاوس این هتل، غذای خوشمزه و با کیفیتی میل کرده و از ویوی شهر زنده دبی لذت ببرید.

اقامتگاه ساحلی چهارفصل (Four Seasons Resort Dubai)

این اقامتگاه ساحلی مجلل در ساحل جمیرا واقع شده و فاصله نزدیکی تا جاذبه‌های گردشگری دبی دارد. ساحل اختصاصی این هتل به طول ۲۷۰ متر بوده و امکانات جذابی از جمله ورزش‌های آبی و قایق‌رانی را برای مسافران فراهم کرده است.

اقامتگاه‌ های لوکس ساحلی در دبی

قصر جمیرا (Jumeirah Al Qasr)

معماری هتل قصر جمیرا از داستان هزار و یک شب الهام گرفته است. موقعیت عالی این اقامتگاه لوکس ساحلی باعث شده تا ساحل اختصاصی ۲ کیلومتری در اختیار مهمانان بوده و همچنین حدود ۱۰۰ بوتیک مختلف در نزدیکی هتل قرار دارند. تمام اتاق‌های این هتل به سبک عربی چیدمان شده و اکثر آن‌ها ویوی رو به دریا دارند. تماشای غروب آفتاب در خط افق خلیج‌فارس از درون اتاق‌های قصر جمیرا بسیار جذاب است.

هتل ساحل جمیرا (Jumeirah Beach Hotel)

هتل ساحل جمیرا به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های خانوادگی دبی شناخته شده و بیش از ۲۰ سال پذیرای مسافران و مهمانان در سواحل جمیرا بوده است. آخرین بازسازی هتل مربوط به سال ۲۰۱۹ است که با تغییر در فضاهای داخلی و دکوراسیون همراه بوده است. دکوراسیون جدید اتاق‌های هتل ۵ ستاره ساحل جمیرا برگرفته از معماری معاصر و سرشار از نشاط است.

تهیه ویزای دبی

کشور امارات متحده عربی باتوجه‌به دلایل سفر به این کشور انواع مختلفی از ویزا را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. امکان اقدام برای دریافت ویزای توریستی دبی به‌صورت انفرادی وجود نداشته و هر نفر برای اخذ ویزای گردشگری باید توسط یک کفیل مدارک لازم را ثبت کنند. کفیل می‌تواند یک مؤسسه مهاجرتی و یا آژانس مسافرتی باشد. برای دریافت ویزای گردشگری امارات می‌توانید با شماره ۴۱۵۰۱ - ۰۲۱ تماس بگیرید.

خرید و تهیه بلیط دبی

یکی از جاذبه‌های گردشگری دبی سواحل بی‌نظیر و زیبای این شهر است. اگر قصد خرید یا تهیه بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل در این شهر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت فلایتیو برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اقدام کنید. همچنین برای پیگیری سفارش یا راهنمایی در خصوص دریافت ویزای گردشگری امارات با شماره پشتیبانی ۴۱۵۰۱ - ۰۲۱ در ارتباط باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید