سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ۱۳۴۳ خودرو در شبانه روز گذشته در جاده‌های استان اعمال قانون و در همین مدت ۴۴۵۱ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شده اند.

جریمه یک میلیون تومانی برای همه خودروهای غیربومی در استان مازندران

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران گفت:چنانچه خودروهای غیر بومی  در مناطق مختلف استان مشاهده شوند از سوی ماموران پلیس راه و دوربین‌های نظارتی یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

او افزود: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد بین استانی خودروهای شخصی از / به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و بر این اساس ۴۸ ساعت به خودروهای غیر بومی فرصت داده شد که شهرهای مقصد را ترک کنند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ۱۳۴۳ خودرو در شبانه روز گذشته در جاده‌های استان اعمال قانون  و در همین مدت ۴۴۵۱ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شده اند.

سرهنگ عبادی از کسانی که قصد سفر به مازندران را دارند خواست تا به مازندران سفر نکنند، زیرا حتماً در راه‌های ورودی مازندران متوقف، اعمال قانون و برگشت داده می‌شوند.

سرهنگ عبادی افزود: ترافیک در راه‌های مواصلاتی مازندران، کاملا مدیریت شده و ترافیک در ورودی‌ها و خروجی‌های استان نداریم.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ورودی‌های مازندران همچنان بسته است وخودروها اجازه ورود به استان را ندارند، افزود: ورود خودروها به جاده‌های ورودی استان در مقایسه با روز قبل ۴۵ درصد کاهش داشته است.
 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید