میکاپ و آرایش صورت همیشه مورد توجه خانم ها بوده و هرروزه نیز تکنیک ها و ابزارهای جدیدی برای این کار به دنیای زیبایی عرضه می شود.

برای آموزش میکاپ صورت چه ابزاری لازم است؟

این ابزارها و لوازم آرایشی بسیار گسترده هستند و به سرعت دچار تغییر و پیشرفت می شوند. بنابراین علاقمندان به حرفه آرایش باید برای شناخت و یادگیری نحوه استفاده از آن ها در دوره های آموزش میکاپ شرکت کنند.

اگر قصد شرکت در این دوره را دارید، اولین و مهم ترین قدم انتخاب یک آموزشگاه خوب است. آموزشگاهی که بتواند تمام ابزار و لوازم ضروری آرایشی را با بهترین کیفیت در اختیار شما بگذارد تا بتوانید نتیجه یک آرایش حرفه ای را از نزدیک مشاهده کنید و نحوه کار با آن ها را بیاموزید.

در ادامه درباره انواع ابزار لازم برای آموزش میکاپ صورت صحبت می کنیم و در پایان بهترین آموزشگاه آرایشگری که می توانید برای این دوره انتخاب کنید را به شما معرفی می کنیم.

ابزار لازم برای آموزش میکاپ صورت

همانطور که اشاره شد، امروزه ما با ابزار و لوازم آرایشی بسیار متنوعی رو به رو هستیم. انواع محصولات آرایشی برای رنگ ها و جنس های مختلف پوست، انواع لوازم آرایش چشم، ابزارهای کاربردی و متنوع با برندها و کیفیت های مختلف در بازار وجود دارند. اگر به یادگیری رشته گریم و میکاپ علاقه مند هستید و دوست دارید این رشته را به طور حرفه ای دنبال کنید، باید در دوره آموزش گریم و میکاپ یا دوره آموزش میکاپ عروس شرکت کنید تا با تمام ابزار و لوازم ضروری برای این حرفه آشنا شوید. به طور کلی ابزارهای لازم برای این دوره های آموزشی عبارتند از:

۱. کانسیلر

کانسیلر یک محصول قدرتمند و همه کاره است که می توان آن را به روش های مختلفی استفاده کرد. این محصول شبیه به کرم پودر است، اما از آن غلیظ‌تر است و با پوشانندگی بالا نقایص و مشکلات پوستی مانند تیرگی، لکه‌ و ... را پنهان می‌کند.

کانسیلر در ۴ نوع مایع، کرمی، مومی، و استیکی به بازار عرضه می شود که هرکدام برای یک نوع پوست مناسب هستند. همچنین، این محصول رنگ های مختلفی نیز دارد که برای پوشاندن لکه ها و مشکلات مختلف پوستی کاربرد دارند.

آموزش میکاپ عروس

۲. کرم پودر

کرم پودر صورت را صاف و یکدست می کند و جلوه زیبایی به چهره شما می بخشد. انتخاب کرم پودر بر اساس رنگ و نوع پوست صورت می گیرد. به این ترتیب که کرم پودرهای مایع برای پوست های خشک و معمولی، کرم پودرهای کرمی برای پوست های خشک، و انواع پودری آن برای پوست های چرب مناسب هستند. نحوه استفاده از این محصول پرکاربرد بسیار مهم است و شما می توانید آن ها را بوسیله براش، پدهای آرایشی و بیوتی بلندها به صورت خود بزنید.

۳. کانتور

کانتورینگ یکی از تکنیک های جدید آرایشی است که باعث تعدیل حالت چهره می شود. ابزاری که برای این تکنیک مورد استفاده قرار می گیرد به صورت پودری، مایع، و استیکی و در رنگ های مختلف به بازار ارائه می شود. برای استفاده از کانتور باید سایه ای را انتخاب کنید که یک یا دو درجه از رنگ پوست صورت شما تیره تر باشد. همچنین نحوه زدن و محو کردن آن نیاز به مهارت دارد که در دوره های آموزشی مربوطه به طور کامل به آن ها مسلط خواهید شد.

۴. سایه چشم

سایه چشم نقش بسیار مهمی در آرایش صورت ایفا می کند. انتخاب غلط رنگ سایه چشم می تواند تاثیر منفی و قابل توجهی در نتیجه میکاپ شما داشته باشید. بنابراین بسیار مهم است که بتوایند نوع و رنگ سایه را با توجه به سن و سال مشتری، نوع و سبک آرایش، حالت چشم، و رنگ پوست او انتخاب کنید.

۵. رژ گونه

رژ گونه نیز می تواند به صورت مایع، پودری، یا استیکی باشد. اما به طور کلی نوع پودری آن رایج تر است. انتخاب رنگ و نحوه زدن رژ گونه نیز نیاز به آموزش حرفه ای و دقیق دارد که در دوره های آموزشی آرایش و گریم صورت به آن پرداخته می شود.

۶. رژ لب

رژ لب یک محصول کوچک و بسیار دوست داشتنی برای خانم ها در هر سن و سالی است. این ابزار پرکاربرد و زیبا در رنگ ها و مدل های مختلفی تولید می شود مانند رژلب های مایع، استیکی، مدادی، و پالتی. انتخاب نوع و رنگ رژ لب نیز بر اساس رنگ پوست و فرم لب صورت می گیرد. به عنوان مثال استفاده از رژ لب های روشن و براق برای لب های درشت و گوشتی مناسب نیست. بنابراین، استفاده از این محصول به ظاهر ساده نیز به اصول و قواعد خاص خود نیاز دارد.

۷. ریمل

ریمل ها برای پر و بلند نشان دادن مژه های استفاده می شوند. تنوع ریمل بسیار بالاست. انواع رنگ ها، مدل و جنس برس ریمل، و فرمولاسیون ریمل می تواند به قدری متنوع باشد که در انتخاب آن با مشکل مواجه شوید. بنابراین باید بدانید که برای هر نوع مژه و هر سبک آرایشی چه نوع ریملی مورد نیاز است.

۸. خط چشم

خط چشم ها نیز در انواع رنگ ها تولید شده اند. همچنین از نظر فرمولاسیون نیز به ۵ نوع پودری، ژله ای، مدادی، ماژیکی، و قلم مویی تقسیم می شوند. برای کشیدن خط چشم چندین روش و مدل وجود دارد که انتخاب آن به حالت چشم شما بستگی دارد.

آموزش آرایش صورت

معرفی آموزشگاه آرایشگری رز سرخ

برای گذراندن یک دوره آموزش آرایشگری خوب و حرفه ای، و همچنین آشنایی کامل با بهترین ابزار و لوازم آرایشی، انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری خوب و حرفه ای ضروری است. رز سرخ یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه های آرایشگری در تهران است که بسیاری از دوره های آموزشی مانند کاشت و طراحی ناخن، خدمات آرایشگری مو، دوره های آرایش دائم و ... را با بهترین کیفیت برگزار می کند.

این آموزشگاه از سال ۹۷ تا کنون هنرجویان بسیاری را آموزش داده و به بازار کار معرفی کرده است. از مهم ترین ویژگی های این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه ای
  • ارائه سرفصل های آموزشی استاندارد و متناسب با بازار کار
  • همکاری با بهترین و مجرب ترین اساتید و مربیان حرفه آرایشگری
  • استفاده از ابزارها و تجهیزات با کیفیت و جدید
  • شهریه مناسب و مقرون به صرفه با توجه به کیفیت بالای آموزش
  • پشتیبانی طولانی مدت از هنرجویان جهت مشاوره و رفع اشکال

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید