گفته می شود فرهاد مجیدی به دلیل ارتباط خوبی که با فوتبال امارات دارد احتمالا مهدی قایدی را به یکی از تیم های اماراتی معرفی خواهد کرد. 

مهدی قایدی به زودی به یک تیم اماراتی می پیوندد؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی ، سال های سال است که بازیکنان ایرانی در تیم های اماراتی بازی نمی کنند و این به خاطر تحریف نام خلیج فارس از سوی فدراسیون فوتبال امارات بوده است.

اما بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال امارات فصل جدید لیگ برتر این کشور با نام جدید برگزار می شود. به این بهانه می شود در فصل آینده شاهد حضور بازیکنان ایرانی در تیم های اماراتی باشیم.

حتی گفته می شود فرهاد مجیدی به دلیل ارتباط خوبی که با فوتبال امارات دارد احتمالا مهدی قایدی را به یکی از تیم های اماراتی معرفی خواهد کرد. 

پیش از تحریف نام خلیج فارس از سوی فدراسیون فوتبال امارات بازیکنان ایرانی زیادی به عضویت تیم های اماراتی در آمدند که یکی از آنها فرهاد مجیدی بود و سال‌های سال در تیم الوصل ارایه گر بازی های درخشانی بود. 

به نظر می رسد مهدی قایدی بهانه خوبی برای شکستن طلسم عدم حضور بازیکنان ایرانی در تیم های اماراتی است.

قرارداد مهدی قایدی با تیم استقلال هنوز به پایان نرسیده است اما باشگاه استقلال در تلاش برای ترانسفر این بازیکن است و فرهاد مجیدی هم با خروج نام مهدی قایدی از لیست استقلال با شروطی خاص موافقت کرده است. 


 
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید