آرایش کردن هنر و حرفه محبوب تمام دختران و خانم ها در هر جامعه ای محسوب می شود. حتی اگر دوست نداشته باشید آرایشگری را به عنوان یک شغل برای خود انتخاب کنید، اما مهم است که بتوانید خود را به صورت حرفه ای و به بهترین شکل آرایش کنید.

چرا باید در دوره آموزش خودآرایی شرکت کنیم؟

دوره آموزش خودآرایی که یکی از دوره های آموزش آرایشگری است، بر این اساس طراحی شده است که شما بتوانید مانند یک آرایشگر حرفه ای خود را آرایش کنید و دیگر نیازی به یک آرایشگر دیگر و صرف هزینه های زیاد برای زیباتر شدن نداشته باشید.

شاید فکر کنید گذراندن یک دوره تخصصی برای آرایش لازم نباشد و بتوانید در اثر تجربه نکاتی را درباره فرم صورت خود و آرایش مناسب پوست و چهره خود یاد بگیرید. اما اصول پایه میکاپ و تکنیک های آرایشی و نحوه صحیح استفاده از لوازم آرایش باید بوسیله اساتید حرفه ای آموزش داده شود.

اگر دوست دارید آرایش حرفه ای را یاد بگیرید، اما درباره شرکت در دوره آموزش خودآرایی مطمئن نیستید، ما در این مقاله درباره فواید آن به طور مفصل با شما صحبت می کنیم و به شما می گوییم چرا باید در این دوره شرکت کنید. با ما همراه باشید.

شرکت کردن در دوره آموزش خودآرایی چه فوایدی برای ما دارد؟

با اینکه با گذراندن دوره آموزش خودآرایی نمی توانید کسب درآمد کنید، اما یادگیری این هنر بدون فایده هم نیست و شما می توانید استفاده های زیادی از آموزش های ارائه شده در این دوره ببرید. از جمله فواید شرکت در این دوره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. صرفه جویی در هزینه

اگر شما هم به آرایش صورت خود بسیار اهمیت می دهید و دوست دارید در هر موقعیت و محیطی آرایش مناسبی داشته باشید، حتما می دانید که سپردن این کار به یک آرایشگر حرفه ای چه هزینه هنگفتی برای شما خواهد داشت.

در این صورت، مطمئنا نمی توان برای هر جشن، مهمانی، و مراسمی به آرایشگاه بروید و هزینه کنید. از طرفی اگر اصول آرایش چهره خود را ندانید نمی توانید آنطور که می خواهید در مجالس زیبا و آراسته به نظر برسید.

بنابراین، دانستن اصول حرفه ای خودآرایی می تواند به شما کمک کند در هزینه ها صرفه جویی کنید و وقت خود را در آرایشگاه ها تلف نکنید.

۲. آشنایی با برندهای لوازم آرایشی با کیفیت

اگر سری به فروشگاه های لوازم آرایشی بزرگ بزنید، با هزاران نوع لوازم و ابزار آرایشی مواجه می شوید که انتخاب را برای شما سخت می کند. اگر برندها و انواع لوازم آرایش را درست نشناسید، ممکن است نتوانید انتخاب درستی داشته باشید و یک محصول بی کیفیت را با هزینه زیاد خریداری کنید.

با شرکت در دوره آموزش خودآرایی با بهترین برندها آشنا می شوید، یاد می گیرید که هنگام خرید به چه نکاتی دقت کنید و محصولات مناسب جنس و رنگ پوست خود را تهیه کنید.

کلاس آموزش خودآرایی

۳. یادگیری انواع سبک های آرایشی

آرایش کردن برای هر موقعیت و مکانی روش و اصول خاص خود را دارد. مطمئنا شما نمی توانید برای محل کار خود به اندازه یک جشن عروسی آرایش کنید. اصولی که برای آرایش محل کار باید رعایت کنید، با روش آرایش مراسم عروسی یا یک مهمانی خانوادگی متفاوت است.

علاوه بر این، لوازم آرایشی مورد نیاز برای هر سبک آرایشی نیز متفاوت است. به عنوان مثال استفاده از ریمل ضد آب، کرم پودرهای سنگین، یا پودر فیکس برای آرایش روزانه کاربردی ندارد. با شرکت در این دوره تمام این اصول را یاد می گیرید تا هم آرایش متناسب با موقعیت داشته باشید و هم با استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی سنگین به پوست خود آسیب نرسانید.

۴. آموزش آرایش صحیح با توجه به ویژگی های چهره شما

فرم صورت، حالت چشم ها، اندازه و فرم لب ها، بینی و تمام اجزای چهره در هر فردی خاص و منحصر به فرد است. بر همین اساس، نحوه آرایش کردن هر شخص نیز باید متناسب با اجزای چهره او باشد. به عنوان مثال، نحوه کشیدن خط چشم برای چشم های افتاده با چشم های گرد متفاوت است. یا روش کانتور صورت در فرم چهره گرد با صورت های کشیده یکسان نیست. شما در دوره آموزش خودآرایی نحوه آرایش ویژه چهره خود را آموزش می بینید.

۵. نحوه استفاده از لوازم و ابزار آرایشی

تنها داشتن ابزار و لوازم آرایشی با کیفیت و گران قیمت کافی نیست. اگر نحوه استفاده از آن ها را ندانید، عملا هیچکدام به کار شما نخواهند آمد و نمی توانید بهترین استفاده را از آن ها ببرید. چه بسا استفاده غلط از یک محصول تاثیر منفی بر روی آرایش شما بگذارد.

بنابراین ضروری است که بدانید چگونه و به چه ترتیبی باید از لوازم آرایشی استفاده کنید تا بهترین و بیشترین تاثیر را داشته باشند.

دوره آموزش خودآرایی

معرفی آموزشگاه آرایشگری دترلند

اگر می خواهید برندهای لوازم آرایشی را بشناسید، نحوه استفاده از آن ها را یاد بگیرید، ویژگی های چهره خود را بشناسید و تکنیک های آرایش مخصوص آن را بیاموزید، اولین قدم ثبت نام در یک آموزشگاه آرایشگری حرفه ای و معتبر است.

یکی از بهترین و مطمئن ترین موسسه هایی که می توانید به آن اعتماد کنید و دوره آموزشی مورد نظر خود را با خیال آسوده در آن بگذرانید، آموزشگاه آرایشگری دترلند است. دترلند علاوه بر آموزش خودآرایی،‌تمام دوره های آرایشگری مانند دوره آموزش اصلاح ابرو، کوتاهی مو، لیفت و لمینت مژه و ... را با بهترین کیفیت به هنرجویان ارائه می دهد. همچنین، با دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای بعد از اتمام دوره می توانید به راحتی کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدهای بالا دست پیدا کنید. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آموزشگاه دترلند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همکاری با اساتید حرفه ای و باتجربه باعث می شود هنرجویان با جدیدترین و بهترین مدل ها و تکنیک ها آشنا شوند
  • برگزاری کلاس ها به ۳ صورت خصوصی، نیمه خصوصی، و گروهی
  • شهریه مناسب و مقرون به صرفه
  • پشتیبانی ۶ ماهه آموزشگاه و مربیان از هنرجویان برای مشاوره و رفع اشکال
  • ارائه آموزش ها به صورت کاملا عملی
  • ارائه سرفصل های استاندارد و متناسب با بازار کار روز

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ ‌دترلند ‌به‌ ‌آدرس‌ Deterland.com‌ ‌اقدام‌ ‌نمایید ‌و ‌یا ‌در ‌ساعات‌ ‌کاری‌ آموزشگاه‌ ‌با ‌شماره‌ ‌تلفن‌  ‌۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲‌ ‌برای‌ ‌مشاوره‌ ‌و ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌تماس‌ ‌بگیرید.‌

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید