سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان از در درگیری مسلحانه کاروان خودرویی قاچاقچیان با ماموران یگان تکاوری کهنوج خبر داد.

درگیری مسلحانه تکاوران پلیس کرمان با قاچاقچیان /  یکی از قاچاقچیان مسلح کشته شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  سرهنگ مهدی توسنگ سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر کرمان گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان کهنوج با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین موادمخدر به مرکز استان مطلع و با توجه به احتمال عبور این محموله از محور کهنوج-فاریاب در یک نقطه از این محور مستقر شدند.

او افزود: در ادامه سرنشینان ۳ دستگاه خودروی پژو عبوری از این محور در مواجهه با حضور ماموران با دور زدن و حرکت خلاف جهت به سمت ماموران آتش گشودند.

او تصریح کرد: قاچاقچیان پس از رویارویی با تعقیب و مراقبت و آتش پر حجم تکاوران پلیس هر یک به سمتی فرار و سرنشینان یکی از خودروها با ادامه تیراندازی به سمت ماموران، بار همراه خود را به بیرون از خودرو پرتاب کردند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر گفت: در ادامه این درگیری مسلحانه با سرعت عمل و موضع گیری مناسب ماموران، یک دستگاه خودروی دیگر قاچاقچیان هم از حرکت باز ایستاد و سرنشینان آن با استفاده از عوارض طبیعی اطراف جاده از دید خارج شدند .

سرهنگ توسنگ بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو یک قبضه سلاح کلاش با ۳۰ تیر جنگی و در پاکسازی منطقه نیز ۲۳۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود : طی این درگیری سخت و پیچیده یکی از قاچاقچیان مسلح که نقش راه پاک کن این محموله را بر عهده داشت دستگیر و در ادامه مشخص شد یکی دیگر از قاچاقچیان مسلح نیز به هلاکت رسیده است که تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری سایر قاچاقچیان فراری ادامه دارد.
 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید