هواداران پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی صبح امروز مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کردند.

تجمع هوادران عصبانی پرسپولیس مقابل فدراسیون فوتبال / جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، بعد از جنجال‌های به وجود آمده در دو دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم به محرومیت چند پرسپولیسی داد. در پی این حکم سید جلال حسینی و فرشاد فرجی با محرومیت قطعی و مهدی ترابی و سعید آقایی با محرومیت تعلیقی مواجه شدند.

پرسپولیسی‌ها که بعد از صدور این رای به شدت عصبانی بودند برای اعتراض مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال تجمع کردند و علیه ارکان فدراسیون شعار دادند.

کاپیتان به شدت تشویق شد

عمده اعتراض پرسپولیسی‌ها بیشتر مربوط به محرومیت سید جلال حسینی بود. حدود ۷۰ نفری که مقابل ساختمان فدراسیون تجمع کردند به شدت کاپیتان محبوب تیمشان را تشویق کردند. همچنین نفراتی مثل افشین پیروانی و فرشاد فرجی هم مورد تشویق قرار گرفتند.

پرسپولیسی‌ها: چرا ریگی، شجاعیان و یزدانی محروم نشدند

یکی از مواردی که هواداران پرسپولیس به شدت نسبت به آن معترض بودند عدم محرومیت چند بازیکن استقلال بود. پرسپولیسی‌ها در تجمع امروز می‌گفتند با توجه به عکس‌های منتشر شده در رسانه‌ها چرا کمیته انضباطی نفراتی مثل داریوش شجاعیان، مسعود ریگی و سیاوش یزدانی که با بازیکنان پرسپولیس درگیر شده بودند را محروم نکرد و حتی یک تذکر به آنها نداد.

میزبانی را به ما برگردانید

در چند سال اخیر بازی‌های پرسپولیس و سپاهان در اصفهان بسیار جنجالی و پر از حواشی بوده است. با این حال کمیته انضباطی در حکمی عجیب پرسپولیس را هم مثل سپاهان از میزبانی فصل آینده محروم کرد. هواداران پرسپولیس در تجمع امروز از کمیته انضباطی می‌خواستند میزبانی را به آنها برگرداند.

هواداران پرسپولیس: فدراسیون فوتبال استقلالی است

رئیس جدید فدراسیون فوتبال مخاطب اصلی شعارها و اعتراضات هواداران پرسپولیس بود. هوادارانی که جلوی ساختمان فدراسیون تجمع کردند به شدت علیه عزیزی خادم شعار می دادند. آن ها ضمن اینکه او و فدراسیونش را استقلالی خواندند خواستار استعفای خادم و تیم مدیریتی اش از فدراسیون فوتبال شدند.

پرسپولیسی‌ها معتقد بودند فدراسیون فوتبال و عزیزی خادم استقلالی هستند و تصمیمات آن‌ها برعلیه تیم محبوبشان است.

پلیس وارد ماجرا شد

تجمع هواداران پرسپولیس با دخالت پلیس نیز همراه شد. ماموران نیروی انتظامی ابتدا از هواداران درخواست کردند که محل را ترک کنند ولی وقتی دیدند پرسپولیسی‌ها همچنان مقابل فدراسیون فوتبال حضور دارند مجبور شدند چند نفر از آن‌ها را دستگیر و سپس آزاد کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید