کمپرسور یا پمپ باد دستگاهی با کارایی بالا است که در بسیاری از مشاغل و کسب وکارها انواع مدل‌های آن را مشاهده می‌کنیم. به نوعی می‌توان گفت که این دستگاه از جمله مهم‌ و ضروری‌ترین دستگاه‌های کارخانه و کارگاه‌های صنعتی است.

خرید بهترین مدل پمپ باد موجود در بازار

کمپرسورها در انواع و اقسام مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند که هر کدام از آن‌ها برای کسب وکار خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال پمپ باد یخچالی از جمله کمپرسورهای باکیفیت و محبوب است که به دلیل بی صدا بودن می‌تواند برای بسیاری از کسب وکارها مناسب باشد. به طور کلی کمپرسور در مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ها کیفیت و کارایی متفاوتی دارند. از این رو در هنگام خرید پمپ باد بهتر است به مواردی که در کیفیت دستگاه تاثیرگذار هستند نیز بیش از پیش بها دهید.

خرید بهترین مدل پمپ باد موجود در بازار

از چه نوع پمپ بادی استفاده کنیم؟

عوامل مختلفی در انتخاب پمپ باد یا کمپرسور مناسب نقش دارند. به عنوان مثال یکی از مهمترین این عوامل را می‌توان لوازم پمپ باد به حساب آورد؛ هر چه از لوازم بهتر و باکیفیت‌تری در دستگاه استفاده شود سبب خرید پمپ باد خوب و مرغوبی می‌شود. علاوه بر لوازم پمپ باد موارد مهم دیگری نیز در انتخاب پمپ باد تاثیر گذارند که در ادامه آن‌ها را شرح می‌دهیم.

نوع موتور: نوع موتور دستگاه یکی از مهم ترین مواردی است که باید در هنگام خرید پمپ باد به آن توجه کنید. از موتورهای مختلفی در ساخت کمپرسورها استفاده می‌شود که از جمله بهترین و کاربردی‌ترین آن‌ها می‌توان به کمپرسور پیستونی و اسکرو اشاره کرد.

منبع تغذیه: انتخاب منبع تغذیه نیز در انتخاب کمپرسوری متناسب با نیاز کسب وکارتان نیز بسیار مهم و حیاتی است. برخی از کمپرسورها برای شروع به کار از نیروی برق کمک می‌گیرند و برخی دیگر به وسیله‌ی منبع دیزلی یا بنزینی روشن می شوند.

ظرفیت مخزن: برای انتخاب ظرفیت مخزن باید اطلاعات کاملی از میزان استفاده خود از دستگاه داشته باشید؛ چرا که در غیر این صورت با انتخاب مخزنی بزرگ، هزینه‌ی اضافی را پرداخت کرده‌اید.

قابلیت جابه‌جایی: در بسیاری از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها نیاز به کمپرسوری است که قابلیت جابه‌جایی داشته باشد و بتوان از آن در فضاهای مختلف کارگاه استفاده کرد. از این رو علاوه بر توجه به لوازم پمپ باد باید به این مورد قبل از خرید پمپ باد توجه کنید.

روغن کاری: برخی از کمپرسورها را باید پیوسته روغن کاری کرد که این موضوع برای برخی از مشاغل کمی مشکل ساز است. از این رو می‌توانید از دستگاهی استفاده کنید که نیازی به روغن کاری نداشته باشد. این موضوع به این معنی نیست که کمپرسورهای بدون روغن بهتر هستند بلکه برخی از مشاغل وجود دارند که بهتر است از کمپرسور روغنی استفاده کنند.

پمپ باد یخچالی پمپ بادی بدون صدا و لرزش

پمپ باد یخچالی یکی از بهترین و محبوب‌ترین پمپ‌های باد موجود در بازار هستند. دلیل این موضوع مزیت‌های زیادی است که این نوع کمپرسور در مقایسه با سایر کمپرسورها دارد. از این رو انتخاب و خرید پمپ باد یخچالی می‌تواند راهکاری درست و منطقی برای داشتن دستگاهی باکیفیت و مرغوب باشد. در ادامه مزایای این دستگاه را بیان می کنیم.

خرید بهترین مدل پمپ باد موجود در بازار

مزایای استفاده از پمپ باد یخچالی

برخی از کسب وکارها با توجه به محدودیت‌هایی که با آن روبه‌رو اند، به دنبال خرید پمپ باد یخچالی هستند. از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به فضای بسته و کوچک محیط کار اشاره کرد. اما چرا پمپ باد یخچالی برای اینگونه کسب وکارها مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است که با مزایا کمپرسور یخچالی آشنا شویم.

ایجاد صدای کم: بسیاری از دستگاه‌های کمپرسور سروصدای زیادی از خود تولید می‌کنند که این سروصدا با لرزش همراه است. در برخی از مشاغل که در محیط‌های باز و بزرگ فعالیت می‌کنند، این مسئله، معضل بزرگی نیست؛ اما کسب وکارهایی که در محیط‌های کوچک و سربسته کار می‌کنند، آلودگی صوتی می‌تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد.

صرفه جویی در هزینه‌ها: یکی از مهم ترین عواملی که باید در هنگام خرید پمپ باد به آن توجه کنید، میزان مصرف برق دستگاه است. برخی از دستگاه‌های کمپرسور نیاز به برق زیادی دارند که این موضوع می‌تواند هزینه‌های اضافی را ایجاد کند. اما باید گفت که پمپ باد یخچالی به برق کمی نیاز دارد.

عمر و دوام زیاد: عمر و دوام زیاد کمپرسور یخچالی از دیگر مواردی است که سبب محبوبیت این دستگاه شده است. لوازم پمپ باد یخچالی بسیار باکیفیت و مرغوب هستند که همین موضوع باعث افزایش عمر دستگاه می‌شود. 

لوازم پمپ باد که در کیفیت دستگاه نقش زیادی دارند

همانطورکه گفته شد وجود لوازم پمپ باد باکیفیت و مرغوب نقش بسیار زیادی در افزایش کیفیت دستگاه دارد. علاوه بر این موضوع باید گفت که برخی لوازم جانبی در دستگاه‌های کمپرسور سبب افزایش کیفیت دستگاه می‌شود که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم.

خرید بهترین مدل پمپ باد موجود در بازار

شیر تخلیه: در برخی از کمپرسورها از قطعه‌ای به نام شیر تخلیه استفاده شده که تاثیر زیادی در بهبود عملکرد دستگاه دارد. این قطعه در زیر مخزن کمپرسور قرار می‌گیرد و خالی کردن دستگاه از آلودگی‌ها وظیفه‌ی اصلی این دستگاه است. در صورت نبود یا خرابی شیر تخلیه با دو مشکل روبه‌رو می‌شوید. اول آن که در صورت خالی نشدن دستگاه از آلودگی‌، هوای خروجی با رطوبت همراه خواهد بود و کیفیت لازم را ندارد. مشکل دومی که عدم وجود شیر تخلیه به وجود می‌آرود پوسیدگی مخزن است.

رول کیج: از دیگر لوازم پمپ باد که سبب عملکرد بهتر دستگاه می‌شود، رول‌کیج است. امروزه در برخی از دستگاه‌های کمپرسور شاهد وجود رول کیج هستیم که این موضوع می‌تواند در افزایش مقاوت دستگاه نقش بسیار زیادی داشته باشد. از این رو در هنگام خرید پمپ باد بهتر است که دستگاهی را انتخاب کنید که دارای رول کیج باشد. معمولا از کمپرسورها در مکان‌هایی استفاده می‌کنند که امکان ضربه خوردن دستگاه وجود دارد. یکی از متدوال‌ترین دلایلی که سبب خرابی کمپرسورها می‌شود ضربه‌های فیزیکی وارده به آن است. رول کیج این وظیفه را داشته تا دستگاه را از ضربه های فیزیکی در امان نگه دارد.

فیلتر هوا: فیلتر خروجی نیز یکی از لوازم پمپ باد است که حضور آن نقش زیادی در بهبود عملکرد دستگاه دارد. با استفاده از این دستگاه هوای خروجی دستگاه بسیار مطلوب می‌شود و از طرفی ذرات ریز آلودگی نیز از بین می‌روند. از این رو در هنگام خرید پمپ باد به وجود یا عدم وجود فیلتر هوا توجه داشته باشید.

برای خرید بهترین مدل پمپ باد با کیفیت ساخت بالا ، کافی است ایران کمپرسور را در گوگل سرچ نمایید. در این سایت تمامی محصولات شرکت ایران کمپرسور برای بازدید مشتریان قرار گرفته است و شما می‌توانید محصول دلخواه خود را انتخاب و همانجا به صورت آنلاین خریداری نمایید. همچنین اگر قصد دریافت مشاوره درباره کمپرسور دارید، می توانید با متخصصین ایران کمپرسور ارتباط برقرار کنید. کارشناسان ایران کمپرسور آماده ارائه هر گونه مشاوره به مشتریان گرامی می‌باشند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید