کامبیز مهدی‌زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی ۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی خبر داد.

آمار کرونا در خراسان‌جنوبی تا ۸ فروردین | تعداد کل مبتلایان به ۱۵ هزار و ۳۷۳ مورد رسید

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، کامبیز مهدی‌زاده  اظهارکرد: از ابتدای شیوع کرونا در خراسان‌جنوبی ۴۴ هزار و ۲۰۵ آزمایش و تست انجام شده که از این تعداد ۲۸ هزار و ۳۴ آزمایش منفی و ۱۶ هزار و ۱۷۱ آزمایش مثبت بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان‌کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان‌جنوبی ۸۶ آزمایش کرونا انجام شده است که از این تعداد نتیجه ۲۲ آزمایش مثبت بوده است.

مهدی زاده با اشاره به اینکه از ۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا تعداد ۶ مورد بستری و ۱۶ مورد نیز سرپایی بوده است، ادامه‌داد: در حال حاضر ۱۲۱ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند.

وی با بیان اینکه از ۱۲۱ مورد تعداد ۳۲ نفر ابتلای قطعی به کرونا دارند، گفت: چهار نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان‌کرد: متأسفانه حال یک نفر از بیماران نیز بدخیم گزارش شده است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته مورد جدیدی از ابتلاء به کرونا در خراسان‌جنوبی نداشته‌ایم، یادآورشد: تاکنون در خراسان‌جنوبی تعداد ۱۵ هزار و ۳۷۳ نفر مبتلا به کرونا درمان شده و یا دوران قرنطینه خانگی را سپری می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید