روغن درد مفاصل از روغن های گیاهی است که از ترکیبات فوق العاده ای حاصل شده اند. این روغن را میتوان به صورت موضعی روی قسمت آسیب دیده به صورت مالشی مورد استفاده قرار داد.

درمان درد مفاصل با روغن های گیاهی

روغن های گیاهی یکی از روش های درمانی بسیار پر طرفدار در طب سنتی است. همانطور که میدانید روغن های گیاهی در دسته بندی های متفاوت برای درمان بسیاری از بیمارها کارساز عمل کرده اند. استفاده از هرکدام از روغن های گیاهی میتواند برای درمان چند مشکل موثر باشد مثل روغن نارگیل که هم برای پوست موثر است و هم برای رفع مشکلات مربوط به ریزش و تقویت مو. در طب سنتی این نتیجه به عمل آمد که اگر داروهای گیاهی هم خواص با یکدیگر ترکیب گردند تاثیر دوچندانی بر درمان یک مشکل می گذارند از جمله روغن های گیاهی که از ترکیب چند روغن گیاهی پرخاصیت حاصل شده است روغن مفاصل است. با ما در این نوشته همراه شوید تا ضمن آشنایی شما با درد مفاصل و علت به وجود آمدن آن به شما چگونگی درمان آن را با روغن درد مفاصل آشنا خواهیم کرد.

درد مفاصل چیست ؟

مفاصل ارتباط بین استخوانی در بدن است که قسمت های مختلف استخوان ها را به هم وصل می کند. مفاصل اگر با درد همراه گردند میتوانند برای شما بسیار غیر قابل تحمل شوند و حرکات شما با اختلال  رو به رو شود این اختلال خود میتواند درد اور باشد و تا هفته و ماه ها طول بکشد. علائم مشکل مفاصل متفاوت هستند و شامل تورم و قرمزی ، مشکل در حرکت، تورم و تب و ندول هایی روی مفاصل می باشند. پس استفاده از داروهای طبیعی از جمله روغن های گیاهی چون روغن درد مفاصل میتواند در این زمینه موثر باشد.

علت درد مفاصل ؟

۱- ضربه دیدن مفاصل

۲- آسیب ناشی از فرسودگی مفاصل

۳- استفاده نادرست از مفاصل

۴- برخی بیماریهای خود ایمنی درد مفاصل

۵- بیماری های عفونی و واگیر

۶- وزن بالا

۷- بیماریهای التهابی مفاصل

راه های جلوگیری از درد مفاصل

۱- گرم کردن بدن قبل از فعالیت ورزشی

۲- تقویت عضلات اطراف مفاصل

۳- مصرف ماهی

۴- مصرف لبنیات از جمله شیر

۵- اجسام سنگین را با احتیاط جا به جا کنید

۶- آسیب های وارد شده بر مفاصل را جدی بگیرید

۷-پیاده روی را در برنامه خود قرار دهید

۸-وزن خود را کاهش دهید

۹-کفش مناسب بپوشید

درمان درد مفاصل با روغن های گیاهی

موارد مصرف روغن درد مفاصل

درمان دردهای  مفصلی

درمان دردهای ناحیه استخوان

درمان بیماری های مفصلی مثل روماتیسم

درمان آرتروز

رفع گرفتگی عضلات

رفع  مشکلات مربوط به زانو درد و کمر درد

چگونگی درمان درد مفاصل با روغن مفاصل

روغن درد مفاصل از روغن های گیاهی است که از ترکیبات فوق العاده ای حاصل شده اند این روغن را میتوان به صورت موضعی روی قسمت آسیب دیده به صورت مالشی مورد استفاده قرار داد. این روغن را میتوان دو بار در روز مورد استفاده قرار داد. اما بهترین زمان استفاده شب هاست که بعد از مالش آن روی پا به صورت دورانی میتوانید با یک پارچه آن قسمت را گرم نکه داشت تا سریعتر نتیجه حاصل شود.

شما میتوانید برای تهیه این روغن دست ساز و طبیعی به فروشگاه عطاری آنلاین لوتوس مراجعه فرمایید و روغن مفاصل را با بهترین کیفیت و مبلغ تهیه فرمایید. تمامی محصولات این فروشگاه کاملا طبیعی و با کیفیت است لذا از خرید خود مطمئن خواهید بود.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید