سناتور جمهوری خواه سابق آریزونا، از تبرئه رئیس جمهور سابق آمریکا در جلسه استیضاح سنا به شدت انتقاد کرد.

یک سناتور جمهوری‌خواه تبرئه ترامپ در سنا را محکوم کرد
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، جف فلیک، سناتور جمهوری خواه سابق آریزونا تبرئه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در سنا را محکوم کرد.

فلیک در مقاله‌ای به ارائه نظرات خود درباره دادگاه استیضاح دوم ترامپ و درس‌هایی که حزب جمهوری خواه باید از دوران ریاست جمهوری ترامپ بیاموزد، پرداخت.

به گفته این سناتور، حزب جمهوری خواه باید به محکوم کردن ترامپ رأی می‌داد و او را از حضور در انتخابات فدرال منع می‌کرد.

در بخشی از مقاله فلیک آمده است: «ما او را محکوم نکردیم. ما باید این کار را می‌کردیم، اما نکردیم. بیایید با ادامه پذیرفتن او آسیب جدی را به کشور و حزب خود تحمیل نکنیم، زیرا ترامپیسم مخالف محافظه کاری است. همه ما نیز این را می‌دانیم».

فلیک به رغم جمهوری خواه بودن، یکی از منتقدان اصلی دونالد ترامپ است و بارها از وفاداری حزب جمهوری خواه به ترامپ انتقاد کرده است.

در اواخر سال ۲۰۱۹، او از استیضاح ترامپ به اتهام سوءاستفاده از قدرت و ممانعت از تحقیقات کنگره حمایت کرد.

اوایل روز شنبه، ۵۷ سناتور آمریکایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا را به تحریک حمله ۶ ژانویه به کنگره متهم کردند. این محکومیت به اکثریت دو سوم آراء یعنی حداقل ۶۷ رای از ۱۰۰ رای سناتورها احتیاج داشت که رای نیاورد.

ترامپ پس از تبرئه در دادگاه استیضاح گفت: «جنبش تاریخی، میهنی و زیبای ما برای بزرگ جلوه دادن آمریکا دوباره آغاز شده است. در ماه‌های آینده چیزهای زیادی برای اشتراک با شما دارم.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید