یحیی گل محمدی پس از تساوی مقابل استقلال تهران با انتقاد از رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران گفت: هنوز در هیات مدیره است و به ریش ما می خندد.

حمله تند گل محمدی به رسول پناه پس از تساوی مقابل استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، یحیی گل محمدی پس از تساوی شاگردانش گفت: فکر می‌کنم بازی یک گل زودهنگام دریافت کردیم و کنترل بازی پس از گل خوردن دست ما بود. موقعیت هم داشتیم و در نیمه دوم هم جبران کردیم و جلو افتادیم. بعد از آن هم می توانستیم برنده شویم اما از موقعیت ها خوب استفاده نکردیم. در شش قدم هم می توانستیم گلزنی کنیم.

او ادامه داد: از لحاظ فوتبالی واقعا حق ما برد بود و می توانستیم با اختلاف یک گل برنده شویم اما در وقت اضافه نتوانستیم تمرکز لازم را داشته باشیم. قایدی هم یک بازیکن تاثیرگذار و خیلی تعیین کننده است و از عدم تمرکز ما خوب استفاده کرد و به گل رسید.

گل محمدی درخصوص آینده پرسپولیس بیان داشت: متاسفانه اتفاقاتی که افتاد بعد و قبل از فینال آسیا، به نظرم یک مقدار برنامه ریزی شده بود که پرسپولیس را ضعیف کنند. اتفاقاتی که افتاد، در لفافه نیست، بازیکنان را راحت از دست دادیم و خیلی اراده برای حفظ بازیکنان وجود نداشت. مدیرعامل و هیات مدیره باعث شدند یکی یکی بازیکنان را از دست بدهیم و توجیه آنها این بوده که رفتن بازیکنان تاثیرگذار نیست و مسخره و خنده دار بود. هنوز هم ایشان به عنوان رئیس هیات مدیره کار می کند و به ریش همه ما می خندد. باید جواب بدهد و جواب طرفداران را بدهد. این واقعا جای تاسف دارد.

او همینطور درباره داوری بازی گفت: در مجموع فکر میکنم خوب سوت زد و داوری سخت بود اما مدیریت کرد و وقتی غلامی بازیکن ما را گرفت خیلی راحت گذشت و کارشناسان باید نظر بدهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید