ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد از عدم برگزاری نماز جمعه این هفته و تعطیلی مساجد این شهرستان همچنان به منظور پیشگیری از گسترش شیوع کرونا بر اساس تصمیم مجمع روحانیون خبر داد.

عدم برگزاری نماز جمعه این هفته در مهاباد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی روز جمعه افزود: به دلیل شرایط شکننده بیماری کرونا و ورود نوع جدید از این ویروس به کشور، سلامت شهروندان در اولویت قرار دارد و نماز جمعه این هفته مهاباد برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری هرگونه تجمع از راه‌های انتقال ویروس کرونا است بنابراین با تصمیم مجمع روحانیون و با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا مساجد و اماکن مذهبی تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل است.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه انتظار داریم روحانیون و ماموستاها این موضوع مهم را رعایت کنند، افزود: تاکنون همه دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی در راستای مهار کرونا در این شهرستان پای کار بوده و شبکه بهداشت و درمان هم در انجام وظایف خود تلاش خوبی کرده است.

ماموستا امامی تاکید کرد: امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی توسط مردم بتوانیم با کمترین تلفات ویروس را مهار کنیم.

تداوم تعطیلی مساجد شهرستان مهاباد در حالی است که مساجد آذربایجان‌غربی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بازگشایی شده است.

در طول یک هفته گذشته تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مهاباد ثابت مانده و همین امر موجب نگرانی مسوولان و شهروندان شده است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است. 

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید